کرج- رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز گفت: در راستای توسعه رشته ورزشی وزنه برداری در سطح این استان به زودی در شهر فردیس سالن مخصوص این رشته راه اندازی می شود.

سالن اختصاصی وزنه برداری در فردیس احداث می شود

منوچهر رضاخانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: با توجه به امکانات سخت افزاری محدودی که در اختیار داریم، می خواهیم رشته وزنه برداری در استان البرز توسعه بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: از همین رو رایزنی هایی انجام دادیم تا در شهرستان های ساوجبلاغ و طالقان نیز سالن های مخصوص وزنه برداری را ایجاد شود چرا که سالن های وزنه برداری قابلیت استفاده برای سایر رشته های ورزشی را ندارد.

رئیس هیئت وزنه برداری تصریح کرد: با توجه به محدودیت های مالی که با آن مواجه هستیم امیدواریم با تامین اعتبار به بتوانیم سالن های بیشتری را در سطح استان البرز به این رشته اختصاص دهیم.

رضاخانی با اشاره به این که توجه به ورزشکاران در سنین پایه از برنامه های اصلی هیئت وزنه برداری استان البرز است گفت:استعداد های درخشانی را در سنین پایه در سطح استان داریم که باید به آن ها توجه لازم صورت بگیرد.

وی در توضیح بیشتر گفت: در محمدشهر مهدی قپانچی را داریم که در رده سنی زیر ۱۲ سال فعالیت می کند اما برای ادامه روند موفقیت نفرات پایه در استان نیازمند امکانات بیشتری هستیم.

متولی هیئت وزنه برداری در استان با اشاره به حضور وزنه بردار البرزی در اردوی تیم ملی جهت مسابقات جهانی گفت: همایون تیموری از ورزشکاران با استعداد استان البرز است که در تمرینات وزنه  ۲۴۰ کیلوگرم را  دوضرب بالای سر برده که این رکورد در حد قهرمانان بین المللی است.

رضاخانی در ادامه افزود: همایون تیموری در ترکیب تیم ملی در دسته فوق سنگین ذخیره  قهرمانانی نظیر بهداد سلیمی است و ممکن است شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد  اما با این شرایط آینده درخشانی را برای وی تصور می کنیم.

وی در پایان گفت: البرز از استان های برتر در رشته وزنه برداری است و به طور حتم برای ادامه این روند نیازمند اعتبار و امکانات سخت افزاری بیشتری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.