کرج - نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرج گفت: سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز معضل بزرگی برای کرج است و باید با ارائه لایحه ای به شورا جلوی این تخلفات گرفته شود.

ساخت وسازهای غیرمجاز به معضلی برای کرج تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منصور وحیدی صبح امروز یکشنبه در نطق پیش ازدستور بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: باید برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز نهادینه شود، شورای پنجم با این تخلفات دست پنجه نرم می کند و با همت شهردار کرج از اینگونه تخلفات پیشگیری می شود.

وحیدی ضمن تبریک هفته بسیج و اینکه رفتگران و کارگران خدمات شهری از فعالیتهای بسیجی مستثنی نیستند اظهار کرد: باید بر دستان پینه بسته این عزیزان و زحمت کشان بی ادعا بوسه زد.

 وی با اشاره به اینکه چرا باید حقوق اولیه کارگران شهرداری  به وسیله پیمانکاران فراموش شود افزود: مدیران مراقب باشند که توانایی، شایستگی و لیاقت در امور شهری مدنظر باشد و در مقابل اقدامات زیاده خواهان سکوت نکنند و باید پیوند اخوت بیشتری با کارگران و رفتگران خدمات شهری داشته باشند.

وحیدی با بیان اینکه مدیران شهرداری باید مراقب باشند افزود:از رفتارهای غیر منصفانه پرهیز کنید و منافع خود را بر منافع کارگران خدمات شهری ترجیح ندهید.

وی به توهین یکی از مدیران به نیروهای شهرداری اشاره داشت و گفت: این مدیر چه حقی دارد که حقوق این عزیزان را خورده و با پیمانکاران زد و بند می کند.

نائب رئیس شورای اسلامی کرج با بیان اینکه گروهی یک روز پرچم اصولگرایی و یک روز پرچم اصلاح طلبی بالا می گیرند، افزود: بدانید در هر کاری حقوق کارگران در اولویت قرار دارد چرا که باید در نظر داشته باشید شورا و شهردار در مقابل خدا رقمی نیستند.

وحیدی در ادامه افزود:شهر به آرامش نیاز دارد و آرامش با تصمیمات ارزنده مدیران در شهر اجرایی می شود، در گذشته خرید و فروش در انتصاباتی از جمله کنترل نظارت و یا خدمات شهر شایع بوده است.

 نایب رییس شورای شهرکرج با بیان اینکه شهر در حال گریستن است اگر گوش شنوا و چشم بینا داشته باشید افزود: در گذشته  شهر و باغهای آن را نابود کردند.

 وی افزود:در گذشته خرید و فروش ها در نزد  پلیس ساختمان و در شوراهای گذشته به نوعی شایع بود و این  روابط باید برچیده می شدند که متاسفانه صورت نگرفت.

وحیدی در ادامه افزود:شوال اینجاست که چرا باید ماشین آلات تامین نشود و صورت وضعیت امضا شده و میلیونها تومان از بودجه شهر هدر برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.