کرج- رئیس هیئت ورزش های رزمی استان البرز از تلاش برای برگزاری و میزبانی مسابقات رزمی کشورهای اسلامی در این استان خبر داد.

استان البرز میزبان مسابقات رزمی کشورهای اسلامی می شود

فریبرز برشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات کشورهای اسلامی در رشته های مختلف رزمی طی چند ماه آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت استان البرز در رشته های مختلف رزمی گفت: رشته های رزمی در کشور دارای ۱۴۰ سبک هستند که حدود ۵۰ سبک از آن در استان البرز فعالیت می کنند.

متولی ورزش های رزمی در استان البرز با اشاره به نقش پررنگ ورزشکاران البرزی در تیم های ملی رزمی گفت: استان البرز را می توان به عنوان پایتخت ورزش های رزمی در کشور نامید.

برشی ادامه داد: بخش عمده ای از ملی پوشان رشته های مختلف رزمی را ورزشکاران البرزی تشکیل می دهند و به طور حتم این روند موفقیت آمیز با توجه به استعداد های موجود در استان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی درباره مسابقات بین المللی رشته های رزمی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد گفت: در چند ماه آینده مسابقات آسیایی موی تای و مسابقات جهانی کیک بوکسینگ را در پیش خواهیم داشت.

رئیس هیئت هنرهای رزمی البرز همچنین درباره احداث خانه هنرهای رزمی در کرج گفت: با توجه به تعاملی که با اداره کل ورزش استان برقرار کرده ایم مقرر شد تا یک زمین در اختیار هیئت ورزش های رزمی استان البرز برای این منظور قرار گیرد.

برشی افزود: احداث خانه هنرهای رزمی در کرج برعهده هیئت خواهد بود ودر صورت تحقق برای اولین بار این فضای اختصاصی در کرج ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به حواشی اخیر که در مجمع انتخابات ورزش های رزمی اتفاق افتاد گفت: به طور حتم در تمام مجمع ها اختلاف نظر وجود دارد و این قضیه اگر در جهت مثبت استفاده شود می تواند مفید واقع شود.

رئیس هیئت ورزش های رزمی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر اعضای مجمع به طور یکپارچه جهت پیشرفت این رشته های ورزشی در استان البرز فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.