رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده و طبق برنامه در حال اجرا است.

کندوان یک‌طرفه می‌شود/ افزایش تصادف عابران پیاده

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

وی با تأکید بر پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز به‌ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: رانندگان باید به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند تا با مشکلی روبه‌رو نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین در هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش تصادفات عابران پیاده در محورهای مازندران بودیم که به دلایل مختلفی رخ می‌دهد لازم است عابران از لباس روشن استفاده کرده و از گذرگاه‌های عابران پیاده تردد کنند و به‌صورت ناگهانی وارد سطح جاده نشوند.

این مسؤول ادامه داد: موضوع دیگر اینکه رانندگان هنگام تردد در مناطق مسکونی با توجه بیشتر به جلو تردد کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

قدمی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در سطح محورهای مازندران، اضافه کرد: این محدودیت‌ها طبق برنامه اعلام شده در حال اجرا است و تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد انواع تریلی به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: ترد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: با توجه به اجرای راهداری زمستانه و شرایط فصلی لازم است خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.