کرمان - استاندار کرمان به کالاهای صادراتی شهرستان سیرجان اشاره و بیان کرد: سیرجان هم اکنون به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور تبدیل شده است و اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان صورت گرفته است.

تبدیل سیرجان به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مردم سیرجان با حضور رییس جمهور ضمن تقدیر از استقبال مردم سیرجان از رییس جمهور گفت: سیرجان از دیرباز محل پرورش ادیبان و نخبگان بوده است و دارای سرمایه های اجتماعی زیادی است.

وی «باستانی پاریزی» و «طاهره صفاریان» را از جمله سرمایه های اجتماعی شهرستان سیرجان دانست و بیان کرد: حضور در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین حضور همیشه در صحنه قبل و بعد از انقلاب از دیگر ویژگی‌های مردم غیور سیرجان است و امروز نیز برگ زرین دیگری در حضور حماسی خود در صحنه های مهم انقلاب رقم زدند.

استاندار کرمان به کالاهای صادراتی شهرستان سیرجان اشاره و بیان کرد: سیرجان هم اکنون به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور تبدیل شده است و اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی در پایان درباره مهمترین دستاوردهای دولت در استان کرمان اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در ایجاد فرصت های اشتغال در استان صورت گرفته ضمن آنکه دو برابر شدن صادرات استان و حجم سرمایه گذاری زیاد به ارزش ۷۶ هزار میلیارد تومان در این استان از جمله دستاوردهای دیگر مهم دولت تدبیر و امید در استان کرمان می باشد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.