قدس آنلاین: معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی:معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: فضای مجازی اکنون به بستر بسیار خوبی برای اشتغال زایی تبدیل شده است.

فضای مجازی بستر خوبی برای اشتغال زایی است

به گزارش قدس آنلاین، سید نظام الدین موسوی عصر امروز در آیین افتتاحیه کارگاه‌های آموزش تولیدات چند رسانه‌ای ویژه خانواده های کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: اگرچه ایران کشوری بزرگی است و منابع طبیعی و راه‌های ارتباطی بسیار زیادی دارد اما باید توجه داشت که بزرگترین سرمایه کشورمان، نیروی انسانی جوان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر به دلایل متعدد با بحران اشتغال مواجه بوده ایم، افزود: اگر در کنار برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، همت بالای جوانان کشور به کار گرفته شود، قطعا می توان در مقابله با این بحران حماسه های بزرگی را آفرید.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بیان کرد: بدون شک با تاسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و کمک مجموعه های مختلف دولتی و مردمی، می توانیم بر بحران اشتغال در کشور غلبه کرده و در راستای حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی بیش از پیش موفق باشیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی اکنون به بستر بسیار خوبی برای اشتغال زایی تبدیل شده است، گفت: شاید ورود به این عرصه در گذشته به یک کار لوکس تعبیر می شد اما فعالیت در این عرصه آینده ای روشن و بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

موسوی با اشاره به آغاز برگزاری کارگاه های آموزش چنده رسانه ای ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: در قالب این طرح آموزش‌های مقدماتی به جوانان متقاضی برای ورود به بازار کار ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت کمیته امداد و موسسه رسانه های نوین آستان قدس رضوی شاهد توفیقات خوبی در مسیر اشتغال زایی برای نیروی جوان کشورمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.