کرج- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از حضور بانوان این استان در تیم ملی خبرداد و گفت: این اتفاق برای نخستین بار در بخش بانوان رخ می دهد.

بانوان البرزی به عضویت تیم ملی ورزش سه گانه درآمدند

مجید رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از مجموع ۷ ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی نام مائده حضوری و کیمیا کنعانی از استان البرز نیز به چشم می خورد.

وی ادامه داد: این در حالی است که حدود ۹ ماه از فعالیت مجدد هیئت ورزش سه گانه در استان البرز سپری می شود و این امید می رود باتوجه به قابلیت های ورزشکاران البرزی آینده درخشانی در انتظار استان باشد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز با بیان این که این رشته برای بانوان به تازگی شکل گرفته است گفت: تاکنون به دلیل محدودیت های پوششی بانوان در ورزش دوگانه فعالیت می کردند.

رضاخانی تصریح کرد: این در حالی است که به تازگی با طراحی لباس مناسب که مورد تایید فدراسیون جهانی هم واقع شده بانوان ایرانی می توانند در ورزش سه گانه فعالیت داشته باشند.

وی از عدم حضور بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: به دلیل نوپا بودن ورزش سه گانه بانوان در ایران آن ها نمی توانند در مسابقات آسیایی سال جاری شرکت کنند.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز با اشاره به وضعیت نمایندگان البرزی در تیم ملی آقایان گفت: سلمان تیموری نماینده شایسته البرز در تیم ملی است و این در حالی است که وحید حسن بیگی نیز به عنوان مربی از استان البرز در تیم ملی فعالیت خواهد داشت.

رضاخانی از اعزام تیم نونهالان استان البرز به مسابقات کشوری خبرداد و گفت: نونهالان استان برای نخستین بار برای شرکت در  این مسابقات به مشهد اعزام می شوند که پیش بینی می شود جزو ۴ تیم برتر این مسابقات باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.