۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 611573

کاپیتان پرسپولیس از اتفاقات رخ داده در جشن برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ گلایه کرد.

جلال حسینی: به نظرم خیلی چیزها اشکال داشت

به گزارش قدس آنلاین،جلال حسینی در خصوص برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران اظهار داشت: مراسم خوب نبود، بد هم نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که از چه نظر خوب نبوده است، گفت: از همه لحاظ خوب نبود. من نمی‌دانم چرا، اما به نظرم خوب نبود. به نظرم خیلی چیزها اشکال داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه انگار دل پری دارد، گفت: درباره همه چیز به موقع صحبت می‌کنم.

حسینی همچنین گفت: از همه هواداران و بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم.

وی در خصوص انتخاب‌های صورت گرفته که مورد انتقاد حسین حسینی بوده و او معتقد بود که به دلیل رکورد کلین شیت باید بهترین دروازه‌بان می‌شد و نفرات دیگری هم می‌توانستند به عنوان بهترین انتخاب شوند، گفت: نمی‌دانم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی نظر می‌دهد. شاید با حسین حسینی از یکسری جهات موافق باشم و به نظرم تصمیم گیرنده‌ها مشکل دارند و کارشناسی نیست و افراد دیگری تصمیم می‌گیرند و اینها فقط اجرا کننده هستند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیسی‌ها جوایز بیشتری گرفتند، اظهار داشت: مطمئناً تیمی که اول است، همین است، اما به موقع شما متوجه همه چیز می‌شوید و باید ببینید چه کسانی اینگونه انتخاب می‌کنند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست واضح صحبت کند، خاطرنشان کرد: به زودی همه چیز مشخص می‌شود به زودی. فقط بگویم کسانی که اینجا هستند، تصمیم گیرنده نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حق محسن مسلمان به عنوان بهترین پاسور فصل خورده نشده است، گفت: نمی‌خواهم بگویم حق او خورده شده یا نه، اما او جزو بهترین‌هاست. من نمی‌خواهم درباره انتخاب‌ها صحبت کنم، چون خودم هم انتخاب شدم اما واضح می‌گویم افرادی که اینجا هستند تصمیم گیرنده نبودند.

حسینی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا کادرفنی تیم ملی در انتخاب برترین‌ها نقش داشته است یا نه، گفت: از آقای تاج یا فتاحی باید بپرسید.

مدافع پرسپولیس درباره نظم برگزاری مراسم، اظهار داشت: این را من نباید بگویم.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.