کرج - رئیس هیئت تیروکمان استان البرز کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا توسط ورزشکار این هیئت را ماحصل توجه ویژه به بخش بانوان و پایه عنوان کرد.

نگاه ویژه ای به بخش بانوان و پایه داریم/حذف بخش انفرادی مانع کسب طلا در جاکارتا بود

بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از روز اول حضور در این هیئت ورزشی اقدام به کار کارشناسی کردیم ودر این فرایند نگاه خاصی به بخش پایه و بانوان داشتیم  و همین امر سبب شد تا تنها مدال تیروکمان توسط یک البرزی کسب شود.

وی با بیان اینکه نسبت به چهار سال گذشته عملکرد خوبی در رشته تیر اندازی با کمان داشتیم گفت: همین امر باعث ورود ما به بازی های آسیایی شد و توانستیم با برنامه ریزی در تمام زمینه کمی به اهدافمان نزدیک شویم.

پاکزاد در ادامه افزود: کشورهای دیگر آسیایی نظیر کره، چین، مالزی، اندونزی وحتی هند  با برنامه ریزی هایی که از چهار سال قبل انجام داده اند توانستند به سرعت رشد کنند و سکوهای اول جهانی را کسب کنند.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز که مربیگری تیم ملی کشورمان در بازی های آسیایی را برعهده داشت در ادامه بیان کرد :ایران توانست برای اولین بار وارد بازی های آسیایی کامپوند میکس شده و در رشته تیروکمان به برنز دست یابد.

پاکزاد با اشاره به اینکه در گذشته مسابقات به صورت  انفرادی برگزار می شد و کشور میزبان آن را حذف کرد افزود: تنها دلیل آن قوی نبودن خودشان در این رشته ورزشی بود در صورتی که ما هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان می توانستیم جایگاه خوبی را کسب کنیم ولی با قراردادن میکس تیمی ورزشکاران ما مقام برنز را کسب کردند.

وی درادامه افزود : در بخش تیمی خانم ها مقام چهارم را کسب کردیم ولی متاسفانه در بخش تیمی آقایان مقامی را نتوانستیم کسب کنیم و تنها دلیل آن عدم رسیدگی به ورزشکاران دراین چهار سال بود چراکه یک ماه مانده به بازی آسیایی یا المپیک تازه به سراغ ورزشکاران میرویم و با وعده و وعید باعث استرس شان می شویم.

پاکزاد در ادامه افزود : امیدواریم که در بخش نوجوانان و بزرگسالان وهمچنین در بخش بانوان و آقایان بادر پیش گرفتن همین برنامه بتوانیم موفقیتهای بیشتری را کسب کنیم.

رئیس هیئت تیروکمان استان البرز در رابطه با توسعه زیر ساخت های این ورزش در کرج گفت: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز قول مساعد داده اند که فضایی را در اختیارمان قرار دهند تا بتوانیم آموزش های حرفه ای را به شکل مجزا انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.