البرز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: قرارداد تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی امید البرز(اشتهارد ۲ ) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان منعقد شد.

قرارداد تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی امید البرز منعقد شد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، محمد امین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به انعقاد تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی امید اظهار کرد: یکی از اصلی ترین نیازهای جذب سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی ایجاد و تکمیل زیرساخت های مناسب است .

وی با اشاره به اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت ها و حمایت از صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی با هدف تولید محصول و کالای باکیفیت داخلی از اولویت های این شرکت در سال جاری است، افزود: برای تحقق این هدف، شهرک های صنعتی نقش مهمی برعهده دارند.

این مسئول با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اظهار کرد: زیرساخت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان فراهم و آماده جذب سرمایه گذار هستیم.

فرشی با بیان اینکه برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی اشتهارد ۲ (امید البرز) حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی نقش مهمی در ارایه خدمات مناسب به واحد های صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی دارند و امیدواریم با استقرار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد ۲ شاهد جهش اشتغالزایی در استان البرز باشیم.

وی همچنین از انعقاد قرارداد اجرای فونداسیون کارگاهی شهرک صنعتی کوثر خبر داد وگفت:در راستای تسریع در اجرای طرح های صنعتی، افزایش اشتغال و صرفه جویی در هرینه ها و با توجه به پتانسیل های موجود در شهرک های صنعتی، قرارداد اجرای فونداسیون کارگاهی شهرک صنعتی کوثر(فاز دوم کارگاهی) منعقد و به امضا رسیده است.

وی افزود: ارائه خدمات هر چه بیشتر به صنعتگران و جذب سرمایه گذاری از اهداف اجرای طرح های عمرانی در شهرک های صنعتی استان البرز است و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم در زمینه ایجاد اشتغال و رونق صادرات استان گام برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در پایان به دیگر اقدامات در دست انجام در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: عملیات انتقال پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد که مشکلاتی به همراه داشت، نیز به اتمام رسیده و با کنترل بهینه، در موارد مورد نیاز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.