لژیونر فوتسال ایران گفت: تمریناتمان را در تیم شن‌زن چین آغاز کرده‌ایم و شرایط در این تیم حرفه‌ای خوب است.

شن‌زن چین یک تیم حرفه‌ای است/ خوشحالم حسن‌زاده هم اینجاست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  قدرت بهادری درباره حضورش در تیم شن‌زن چین گفت: دو روز اول مشغول انجام کارهای نهایی قرارداد و تست پزشکی بودم. تیم شن زن هم در جام حذفی فوتسال چین حضور داشت و بدون بازیکنان خارجی توانست قهرمان شود.

وی افزود: من، اصغر حسن زاده و سرجینینو برزیلی در این مدت با یک مربی برزیلی تمرینات بدنسازی انجام دادیم. تمرینات تیمی هم از امروز آغاز می شود. 

لژیونر فوتسال ایران تاکید کرد: لیگ فوتسال چین هم حدود ۲۰ روز دیگر شروع می شود و ۱۰ ماه طول می کشد. برای همین یک اردوی ۱۰ روزه هم در تایلند داریم و به این کشور خواهیم رفت.

بهادری با اشاره به مشکلات بازی در چین تصریح کرد: زندگی در چین سختی های خاص خودش را برای زندگی دارد هم از نظر تغذیه و هم از نظر  دوری از خانواده ولی کار ما حرفه ای است و باید با آن کنار بیاییم. خدا را شکر باشگاه شن‌زن فوق العاده حرفه ای است. سرمربی تیم هم «جوراندینو» است که چند سال سرمربی تیم ملی و تیم امید بود و خیلی از بازیکنان ملی پوش شاگرد وی بوده اند. خودم هم در تیم امید با جوراندینو کار کرده ام.

وی ادامه داد: خوشبختانه اصغر حسن زاده هم اینجاست و از این بابت خوشحالم. با بودن حسن زاده شرایط بهتر شده است و ما تنها نیستیم. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای فوتسال ایران در تیم شن زن باشیم.

ملی پوش فوتسال ایران درباره کوچ بازیکنان ایرانی به لیگ چین و دیگر کشورها به خاطر وضعیت دلار تاکید کرد: در ایران همه می گویند بازیکنان ایرانی به چین می روند تا دلار بگیرند. این بحث به کنار. نفراتی که به چین می آیند مثل فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور، علی اصغر حسن زاده حتما خیلی خوب بوده اند که از چین پیشنهاد داشته اند. خود من در جام باشگاه های آسیا از چین پیشنهاد داشتم. قطعا این بازیکنان خوب بوده اند که پیشنهاد خارجی گرفته اند. چینی ها که نمی دانند که دلار در ایران چه وضعیتی دارد. آنها از روی خوب بودن بازیکنان به آنها پیشنهاد داده اند.

بهادری که پیش از این در تیم فرش آرا مشهد بازی می کرد، با تشکر از مدیرعامل باشگاه گفت: هر موقع که بخواهم به ایران برگردم قطعا انتخاب اول و آخرم فرش آرا است. آقای مرتضایی مدیرعامل فرش آرا در این چند سال خیلی به من کمک کرد. او هر موقع دید شرایط برایم فراهم و خوب است باوجود داشتن قرارداد، مانعی نشد که در تیم بمانم. ایشان اول به من نگاه کرده و همیشه به من لطف داشته است. فرش آرا می توانست مرا نگه دارند چون قرارداد داشتم ولی صلاح مرا دیدند و گفتند بهتر است بروم.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.