البرز- ابراهیم نوروزی فر گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز با تقدیر از آثار منتخب اواخر آذرماه برگزار می شود.

سومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" آذرماه برگزار می‌شود

ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: درقالب جشنواره  رسانه‌ای ابوذر، آثار منتخب فعالان رسانه ای استان البرز در بخشهای مختلف معرفی و مورد تقدیر واقع می شوند.

وی افزود: تولید محتوا، حفظ آرمان و ارزش های انقلاب در برابر هجمه های دشمنان نظام و انقلاب، تقویت تولیدات رسانه ای، حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای و تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

نوروزی فر ادامه داد: اصحاب رسانه استان البرز می توانند مطالب خود را در محورهای مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و مشکلات استان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب عکس، مصاحبه، یادداشت، گزارش، خبر، فیلم کوتاه و پوستر به دبیرخانه جشنواره در بسیج رسانه استان ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: این آثار باید از۳۰ آذرماه ۹۶ تا پنجم آذر ماه ۹۷ در رسانه های مختلف دارای مجوز منتشر شده باشد.

وی با بیان اینکه اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای البرز در اواخر آذرماه برگزار و آثار منتخب به جشنواره کشوری ارسال خواهند شد گفت: در دوره گذشته نیز ۲ اثر منتخب البرز در جشنواره کشوری حائز مقام شدند.

نوروزی فر در پایان گفت: سازمان بسیج رسانه استان البرز با برگزاری چنین جشنواره هایی، حمایت های لازم را از رسانه هایی که آثار فاخر و ارزشمند انقلابی تولید می کنند، به عمل می آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.