البرز- عزیزالله شهبازی پاشنه آشیل اقدامات و برنامه ها را در استان تولید شغل دانست و گفت: بر این اساس با توجه به برنامه ها و اهداف، اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.

توسعه صادرات غیرنفتی راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی سرپرست استانداری البرز در جلسه کارگروه اشتغال استان که صبح امروز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه لایحه بودجه تدوین شده و آماده تحویل به مجلس شورای اسلامی است افزود: نکته قابل توجه سهم کمتر از ۲۵ درصدی نفت در بودجه ریزی سال ۹۸ محسوب می شود.

وی با بیان اینکه رسالت سنگینی در توسعه صادرات غیر نفتی و اتکا به اقتصاد مقاومتی داریم، ادامه داد: در بودجه ۹۸ اولویت ها به ترتیب پرداختن به معیشت عمومی، عدالت اجتماعی، ایجاد اشتغال و پایین آمدن نرخ بیکاری و انضباط مالی است.

شهبازی پاشنه آشیل اقدامات و برنامه ها را در استان تولید شغل دانست و گفت: بر اساس با توجه به برنامه ها و اهداف، اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه روز قیامت همه باید حساب پس بدهند ولی به حساب مسئولان در آخر با حساسیت ویژه ای رسیدگی می شود، افزود: از این رو باید بر اقدامات خود آگاه بوده و خدمتگزاری راستین در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

سرپرست استانداری البرز به سخنرانی رییس جمهوری در سمنان اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری شرایط کشور را بحرانی و سخت ندانسته و بر این باور است که با اتحاد، انسجام و تلاش مسئولان گره های موجود باز می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.