سخنگوی کاخ‌سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ به دلیل تعطیلی دولت، تعطیلات کریسمس را در واشنگتن می‌گذراند.

ترامپ سفرش به مارالاگو را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سارا سندرز، سخنگوی کاخ‌سفید روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل تعطیل شدن دولت، سفر برنامه‌ریزی شده خود به عمارت مارالاگو را لغو کرده است.

وی در این بیانیه اعلام کرد: «به دلیل تعطیلی دولت، رئیس جمهور ترامپ در واشنگتن دی سی می ماند و بانوی اول آمریکا هم از فلوریدا باز می‌گردد تا آنها بتوانند تعطیلات کریسمس را در کنار یکدیگر بگذرانند.»

دونالد ترامپ قرار بود 16 روز را با خانواده اش در مارالاگو بگذراند، اما پیش از این هم اعلام کرده بود در صورتیکه کنگره به توافقی برای جلوگیری از تعطیلی دولت دست نیابد، وی این سفر را لغو خواهد کرد.

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ روز جمعه به همراه پسرش بارون به فلوریدا رفت تا تعطیلات کریسمس را در عمارت اعیانی ترامپ بگذراند.

به دنبال بی‌نتیجه ماندن رایزنی‌ها میان مقامات کاخ سفید و کنگره آمریکا برای حل اختلاف بر سر تأمین بودجه لازم در ساخت دیوار مرزی مکزیک، بخش‌هایی از دولت ترامپ صبح روز گذشته (شنبه) به وقت ایران تعطیل شد. این سازمان ها هم اکنون باید با حداقل نیروی کاری به فعالیت خود ادامه دهند. این سومین بار است که دولت دونالد ترامپ تعطیل می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.