رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد و باخرز گفت: تاکنون ۲۰ درصد منازل روستایی در سطح این شهرستانها واقع در شرق خراسان رضوی مقاومسازی شده اند.

۲۰ درصد منازل روستایی تایباد و باخرز مقاوم سازی شده اند

به گزارش قدس آنلاین، رضا احمدی فر افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲۵۸ فقره وام به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مقاوسازی منازل روستایی در تایباد و با خرز اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از این مبلغ تسهیلات تاکنون ۷۵ فقره با ارزش ۱۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده که مبلغ هر فقره تسهیلات آن ۲۵۰ میلیون ریال است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد و باخرز گفت: پارسال نیز برای تعمیر، ساخت و خرید لوازم معیشتی در شهرستانهای تایباد و باخرز ۸۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافت که ۱۰۰ فقره تسهیلات در حوزه ساخت و تعمیرات شهری و روستایی به ترتیب ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۲۰ فقره تسهیلات در حوزه خرید لوازم معیشتی تا سقف ۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی افزود: همچنین امسال پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض در حوزه ساخت منازل شهری و روستایی در این دو شهرستان پرداخت شده است.

او گفت: پیشگیری از تخریب مسکن روستایی، توزیع عادلانه اعتبارات بخش مسکن روستایی، ترویج مقاومسازی در روستاها، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی و ترویج الگوی ساخت و ساز مسکن از مهمترین اهداف طرح مقاومسازی منازل مسکونی در روستاها هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.