جشنواره پرواز بادبادک‌ها با حضور هزاران شهروند ورزش‌دوست در بوستان ولایت برگزار شد.

برگزاری جشنواره ساخت و پرواز بادبادک‌ها در بوستان ولایت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جشنواره ساخت و پرواز بادبادک ها به میزبانی منطقه ۱۹ و باحضور شهرزاد ، سرپرست و دستگردی، رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ و مدیران ورزش آقایان و بانوان این منطقه و مدیران و کارشناسان ورزش و هزاران تن از شهروندان پایتخت نشین برگزار شد.

در این جشنواره تفریحی ـ ورزشی هزاران نفر از کودکان شهر تهران به همراه خانواده هایشان بادبادک های خود را به پرواز درآورند.

بخش دیگری از این جشنواره مربوط بود به غرفه های ساخت بادبادک. در این غرفه ها ابزار ساخت بادبادک در اختیار کودکان قرار می گرفت و پس از ساخت بادبادک‌های رنگی و زیبا، آنها را در آسمان به پرواز در می آوردند.
همزمان با برگزاری این جشنواره، برنامه های مفرح ورزشی بر روی استیج به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان اجرا شد.

همچنین به کودکانی که زیبا ترین بادبادک‌های دست‌ساز  را داشتند، جوایزی اهدا شد.

شهرزاد در حاشیه برگزاری جشنواره ساخت و پرواز بادبادکها گفت: در برنامه ریزی سالانه سازمان ورزش افزایش مشارکت شهروندان در برنامه های ورزشی و نیز غنی سازی اوقات فراغت افراد از طریق برنامه های ورزشی مورد توجه ویژه قرار گرفته است؛ برنامه امروز از این دسته از برنامه هاست که با رویکرد تفریح خانوادگی برگزار شده است.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد : ما قصد داریم با اجرای برنامه ها و جشنواره های ورزشی  کم تحرکی در جامعه به ویژه فقر حرکتی بانوان را کاهش داده و در جهت ارتقای سلامت شهروندان گام برداریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.