جمعیت جهش برخود الزم می‌داند در مسیر تحقق این دعوت و شکل‌گیری دوران جدید نظام اسلامی نقش اساسی ایفا کرده و از دریچه مطالبه‌گری امور را پیگیری و به عنوان بخشی از خیل عظیم جامعه جوان و با انگیزه ایران تلاش حداکثری خود را به منظور تحقق دوران جدید و شکل گیری گام دوم انقالب معطوف دارد.

بیانیه اعلام موجودیت جنبش جهش گام دوم را مستحکم برخواهیم داشت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، انقلاب اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه  پنجم حیات خود نهاد که بسیاری از دشمنان نوید عدم طلوع خورشید ۴۰ سالگی انقلاب را سر داده بودند.

پس از خلق حماسه‌ای عظیم توسط ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در چنین نقطه عطفی، رهبر حکیم انقالب اسلامی با صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» و برای ادامه این راه توصیه‌هایی اساسی به منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه کردند.

این بیانیه تحت عنوان «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که به مثابه منشوری برای دومین مرحله  خودسازی، جامعه پردازی و تمدنسازی خواهد بود و  فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی  را رقم خواهد زد.

ایشان با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌ها، خطاب به جوانان و آینده سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی  (حوزه علم و پژوهش‌، حوزه معنویت و اخلاق، حوزه اقتصاد، حوزه عدالت و مبارزه با فساد، حوزه استقلال و آزادی و حوزه سبک زندگی) بیان کردند.

آنچه مسلم است به فرموده مقام معظم رهبری عبور از چالش‌های اساسی کشور و امتداد یافتن حرکت قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با اتکا به نیروهای جوان، پر شور و انقلابی میسر خواهد بود.

لذا ما نیز به دعوت ایشان لبیک گفته و همچون گذشته آمادگی سربازی و جانفشانی در راستای تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران را اعالم می داریم.

جمعیت جوانان هفتاد و شصت(جهش) برخود الزم می‌داند در مسیر تحقق این دعوت و شکل‌گیری دوران جدید نظام اسلامی نقش اساسی ایفا کرده و از دریچه مطالبه‌گری امور را پیگیری و به عنوان بخشی از خیل عظیم جامعه جوان و با انگیزه ایران تلاش حداکثری خود را به منظور تحقق دوران جدید و شکل گیری گام دوم انقالب معطوف دارد.

فرصت را غنیمت شمرده و به مسئولین جمهوری اسلامی ایران یادآور می‌شویم که این برهه طلایی جهش انقلاب را از دست ندهند و تا دیر نشده همچون اعتماد انقلاب به ایشان و باور به توانشان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی از اعتماد خود به نسل بعدی نکاهند و حالی که موقع چیدن این ثمره طیبه رسیده است خدای ناکرده با بد سلیقگی و ناکارآمدی فکری و عملی مانع وقوع این جهش اساسی و سپردن امور به جوانان با انگیزه و به مراتب توانمند نگردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.