منچستریونایتد در دیداری جذاب و تماشایی، با نتیجه ۳-۱ پاری سن ژرمن را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد.

پاری سن ژرمن ۱-۳ یونایتد؛ پاریس از آن ماست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شاگردان اوله گنار سولسشر که در دیدار رفت در الدترافورد ۲-۰ شکست خورده بودند، امشب دست به کار بزرگی زدند و با پیروزی ۳-۱ در پارک دو پرنس، به مرحله بعد رقابت ها صعود کردند.

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که منچستریونایتد به گل رسید. در دقیقه ۲ بود که پاس رو به عقب اشتباه از کهرر، باعث شد تا لوکاکو پشت محوطه جریمه پاری سن ژرمن صاحب موقعیت شود و بعد از پشت سر گذاشتن تیاگو سیلوا و بوفون، در شرایطی نامتعادل، توپ را وارد دروازه کند.

تیم میزبان که از این گل کاملا غافلگیر شده بود، ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه ۸، صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع اسمالینگ، مانع از گلزنی امباپه شد.

حملات بازیکان پاریسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۱۲، خوان برنات کار را به تساوی کشید. پاس خوب دنی آلوس، امباپه را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس در عرض، خوان برنات را در موقعیت گلزنی قرار داد. مدافع چپ پیش تاخته پی اس جی هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

بعد از این گل هم همچنان این تیم میزبان بود که کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و به دنبال زدن گل های بعدی بود. در دقیقه ۲۰، روی همکاری دی ماریا و امباپه، یک موقعیت خوب برای برنات ایجاد شد اما واکنش دخیا، دروازه یونایتد را نجات داد.

یک دقیقه بعد بار دیگر پاریسی ها صاحب موقعیت شدند اما ضربه دی ماریا از بالای دروازه به بیرون رفت. در حالی که بازیکنان پاری سن ژرمن کاملا بازی را در اختیار داشتند و به نظر می رسید این تیم می تواند به گل بعدی برسد، این لوکاکو بود که در دقیقه ۳۰، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

شوت محکم راشفورد از پشت محوطه جریمه با اشتباه بوفون همراه شد و توپ برگشتی را لوکاکو با فرصت طلبی تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و از فشار حملات میزبان کاسته شد. در نهایت در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یونایتدها با برتری ۲-۱ به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با برتری پاریسی ها آغاز شد اما در دقایق ابتدایی این نیمه، موقعیت های خاصی روی دروازه منچستریونایتد شکل نگرفت. در دقیقه ۵۶ بود که روی پاس امباپه،  این دی‌ماریا بود که توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

حملات پاری سن ژرمن ادامه داشت اما دفاع فشرده یونایتد مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. این روند ادامه داشت و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات پاریسی ها بیشتر می شد؛ هرچند از ایجاد موقعیت ویژه گلزنی خبری نبود.

در دقیقه ۸۴، کیلیان امباپه صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما تلاش او برای پشت سر گذاشتن دخیا، باعث به هم خوردن تعادلش شد و اسمالینگ که از راه رسیده بود، شوت او را بلوکه کرد. توپ برگشتی را هم برنات زد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

روند بازی در دقایق پایانی تغییر کرد وبازیکنان یونایتد که در آستانه حذف قرار داشتند، پیش کشیدند و در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به شکل غیرمنتظره ای، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. برخورد توپ به دست پرسنل کیمپمبه در محوطه جریمه میزبان را داور بعد از استفاده از VAR، پنالتی تشخیص داد و یک موقعیت عالی نصیب شیاطین سرخ شد. راشفورد پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، بوفون را مغلوب کرد.

در دقایق باقی مانده، پاریسی ها با تمام توان حمله کردند اما تغییر در نتیجه ایجاد نشد و منچستریونایتد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی  مرحله بعد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.