البرز- حامد فرضی گفت: اگر برنامه لازم برای مقابله با گرد و غبار و ریزگرد را در مناطق اشتهارد و نظرآباد نداشته باشیم قطعا مهاجرت ساکنان این مناطق دور از تصور نیست.

مهاجرت مردم "اشتهارد" و "نظرآباد" به دلیل ریزگردها دور از تصور نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حامد فرضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، صبح امروز (یکشنبه) در همایش تجلیل از حافظان منابع طبیعی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، به پروژه‌های مقابله با ریزگردها در اداره کل منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: اگر برنامه های لازم برای مقابله با گرد و غبار و ریزگرد را در مناطق اشتهارد و نظرآباد نداشته باشیم، قطعا مهاجرت ساکنان این مناطق دور از تصور نیست.

وی افزود: امسال بخش اجرایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز با مشارکت مردم صورت گرفت و طرح‌های خود را با همکاری مردم به سرانجام رساند .

این مسئول با تاکید بر اینکه جایی که مشارکت، همراهی و همدلی مردم باشد، اثربخشی و نتایج کار دوچندان خواهد بود، گفت: منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم است و منابع طبیعی در بخش اجرا باید همگام با مردم به تکالیف خود عمل کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، ‌خاطرنشان کرد: اگر در حاشیه شهر  ۲ میلیون نفری کرج و حومه، مولفه‌های لازم برای فضای سبز و افزایش سرانه برای مردم در نظر گرفته نشود، شرایط زیستن به مخاطره می افتد.

وی ادامه داد: شهری که زمانی باغشهر بود، اکنون شاهد وارونگی هوا و آلودگی محیط زیست در آن هستیم.

فرضی با بیان اینکه یک عزم همگانی و همت جانانه می‌خواهیم تا تمام سطوح جامعه به حفظ منابع طبیعی کمک کنند، افزود: ‌امیداوریم فضایی سالم و پاک داشته باشیم و آن را به درستی به دست نسل آینده برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.