خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: تاکنون مردم نیکوکار این استان یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان برای سیل‌زدگان به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

تحویل اولین مسکن بازسازی شده پس از سیل، در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در یک اقدام جهادی اولین منزل مسکونی خسارت‌دیده از سیل و بارندگی امسال در شهرستان بجنورد به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه این واحد مسکونی در بارندگی اخیر به‌صورت کامل تخریب‌شده بود، گفت: این منزل مسکونی به همت کمیته امداد و بسیج به‌صورت درجاسازی ساخته و امروز واگذار شد.

الهی راد ادامه داد: کمیته امداد این استان بیش از هشت میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای ساخت این منزل خسارت‌دیده هزینه کرده است.

وی در ادامه به اقدامات کمیته امداد این استان در جهت کمک‌رسانی به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل و بارندگی اشاره کرد و افزود: سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال به بیش از دو هزار و ۷۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد آسیب‌زده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد هم‌اکنون در حال توزیع شش هزار قلم کالای اساسی شامل انواع لوازم منزل در بین مددجویان آسیب‌دیده است، افزود: توزیع این کالاها از ابتدای هفته جاری شروع‌شده و تا پایان هفته تمامی آن‌ها در اختیار مددجویان سیل‌زده در نقاط مختلف شهری و روستایی قرار می‌گیرد.

الهی راد اعتبار هزینه شده برای خرید این کالاها را بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون مردم نیکوکار این استان یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان برای سیل‌زدگان به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.