۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 656747

پیش بین مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری و وزش باد طی امروز 27 اردیبهشت و فردا در سطح استان ادامه دارد.

بارشهای رگباری ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین  ؛ غلامرضا ضیاء شهابی روز جمعه افزود: ظرف 24 ساعت گذشته بیشترین حجم بارش در خراسان رضوی مربوط به کلات با 19.5 میلیمتر بود. میزان بارندگی در مشهد نیز طی این مدت 10.5 میلیمتر ثبت شد.

وی ادامه داد: عصر امروز بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در بخشهای شمالی، مرکزی، نواحی غربی و مناطق کوهستانی رخ می دهد لذا امکان وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها وجود دارد.
پیش بین مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا 28 اردیبهشت بارشها به مناطق کوهستانی محدود می شود و روز یکشنبه موج بارشی از محدوده خراسان رضوی خارج می شود.
وی افزود: همچنین از یکشنبه تا سه شنبه هفته آتی روند افزایش دما در استان افزون بر هشت درجه افزایش خواهد بود. بر این اساس بینی می شود دمای هوای مشهد طی این مدت به 33 درجه سلسیوس و در مناطق گرمسیری خراسان رضوی به بیش از 38 درجه برسد.
فریمان با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای 31 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.