هر دو نسخه Note10 احتمالا همین قابلیت را مانند یک دیگر را دریافت خواهند کرد، این شایعه همچنین تایید می کند که دو اندازه از پرچمدار قلم-toting وجود دارد.

Galaxy Note10 سامسونگ بدون جک هدفون عرضه خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به یاد داشته باشید که غفلت بی نظیر در این زمینه توسط HTC U12 + انجام شد، ظاهرا سامسونگ نگاهی جدی به این مفهوم کرده و تصمیم گرفته چیزی را که نیاز دارد وارد کار کند. به طور جدی، امروز یک شایعه جدید مبنی بر اینکه "منبع ایده آشنایی با برنامه های شرکت" از آن استفاده می کند، می گوید Galaxy Note10 از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نخواهد کرد.

آن ها با مناطق حساس خازنی یا حساس جایگزین می شوند که احتمالا توسط ضربه های برجسته یا بافت های ویژه در امتداد یکی از لبه های گوشی برجسته می شود. بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ این قابلیت را از نظر قابلیت استفاده و بازخورد لمسی بیشتر از HTC بهره بگیرد.

هر دو نسخه Note10 احتمالا همین قابلیت را مانند یک دیگر را دریافت خواهند کرد، این شایعه همچنین تایید می کند که دو اندازه از پرچمدار قلم-toting وجود خواهد داشت. بنابراین به نظر می رسد که شما نیاز به آماده شدن برای اتخاذ آینده بی نظیر و لذت بخش Note line داشته باشید.

و صحبت از حذف جک هدفون نیز بر سر زبان ها است، به نظر می رسد سامسونگ برای ساخت Note10 اولین گوشی هوشمند گل سرسبد خود را برای عدم اتصال جک 3.5 میلی متری به هر دلیلی داشته باشد. با حذف جک هدفون می تواند  یک باتری بزرگ تر با حجم و بازدهی بیشتر در گوشی کار شود، اما همه ما می دانیم که این تنها روند دو روزه است و به زودی احتمالا هیچ گوشی دیگری در بازار دارای جک هدفون نخواهد بود.

کمبود دکمه ها از طرف دیگر ممکن است باعث خوش دست شدن و کوچک تر شدن ابعاد گوشی شود، هر دکمه فیزیکی به معنی ایجاد برش هایی در قاب گوشی هستند و این برش ها به عنوان ضخیم ترین نقاط در شاسی هر تلفن مدرن به حساب می آیند، بنابراین بدون آنها ممکن است طراحی گوشی با قاب های نازک تر با صلابت ساختاری بهتر ایجاد شود.

اگر سامسونگ به زمان بندی معمول خود برسد، انتظار میرود Note10 در ماه اوت ارائه شود. این گوشی یک دوربین عقب مجتمع شده و یک نمایش پانچ سوراخ با یک دوربین خودکار در وسط (همانطور که در رندر بالا دیده می شود ) خواهد داشت. این دستگاه باید شارژر بسیار سریع داشته باشد ، یک صفحه نمایش 19: 9 و شاید صفحه نمایش6.66 اینچی برای مدل بزرگتر، که همچنین با باتری 4500 میلی آمپری شارژ می شود ، در حالیکه خواهر و برادر کوچکترش باید احتمالا با باتری 3400  میلی آمپری دستگاه کار کند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.