سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اداره راهداری موظف به مرمت و بازسازی جاده کاشمر به نیشابور که در حوزه زیارت و گردشگری جزو محورهای تاثیر گذار استان است، می باشد.

راهداری خراسان رضوی به وضعیت جاده نیشابور_ کاشمر  رسیدگی کند

وحید قربانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: جاده کوهسرخ به نیشابور جزو جاده های شمال به جنوب استان خراسان رضوی است و از حیث مسائل مرتبط با زیارت و گردشگری جزو محورهای تاثیر گذار در استان  می باشد.
وی تصریح کرد: اگرچه در حال حاضر به دلیل محدودیت در منابع امکان اصلاح هندسی ، دوبانده شدن یا ترانزیت کالا بین استانی برای  این جاده وجود ندارد اما راهداری استان باید در حوزه بازسازی و مرمت توجه ویژه ای به این محور داشته باشد زیرا سالانه  زائران و گردشگران زیادی به دو شهرستان کاشمر و نیشابور سفر کرده و از این محور که یک جاده کوهستانی نیز می باشد استفاده می کنند.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: راهداری استان نباید به این محور بی توجهی کند زیرا وظیفه این سازمان نگهداری از راه های استان است و این محور نیز علاوه بر مسیر تردد زائران و گردشگران محور مواصلاتی بین دو شهرستان برجسته استان است و نباید آن را از تعهدات خودش خارج کند.
قربانی بیان داشت: با توجه به نارضایتی که از کیفیت این جاده از سوی شهروندان ارائه شده است راهداری استان را موظف به بازسازی و مرمت این محور خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.