۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 664854

پیمان یوسفی مجری و تهیه‌کننده برنامه ورزش و مردم به مهاجرت ناگهانی مزدک میرزایی واکنش نشان داد.

واکنش پیمان یوسفی به مهاجرت مزدک میرزایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از عصر ایران، در حالیکه اعلام خبر مهاجرت مزدک میرزایی به تیتر یک بسیاری از روزنامه‌های ورزشی و خبرگزاری‌ها تبدیل شد و بسیاری به آن واکنش نشان دادند، پیمان یوسفی که گفته می‌شود در کنار عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی از نزدیک‌ترین دوستان او به شمار می‌روند در طول هفته گذشته دست به سکوت زد.

یوسفی که پس از درگذشت بهرام شفیع، اجرا و تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی ورزش و مردم را برعهده گرفته و با تیم جدید آن را به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل کرده است، در میان علاقمندان به فوتبال به گزارشگری شهرت دارد که بیش از سایر همکارانش از واژه‌ها، اشعار و ضرب‌المثل‌های ادبیات فارسی استفاده می‌کند.

اولین واکش پیمان یوسفی به مهاجرت مزدک میرزایی

او در پایان برنامه این هفته‌ی ورزش و مردم شعری از ناصرخسرو خواند که در آن با تشبیه میرزایی به «درختی» که ممکن است غربت «رونق و آب و زینت» آن را از بین ببرد برای آینده حرفه‌ای همکار قدیمی‌اش  به نوعی ابراز نگرانی کرد.

گَرد غربت نشود شسته ز دیدار غریب

گرچه هر روز سر و روی بشوید به گلاب

هر درختی که ز جایش به دگر جای برند

بِشود زو همه آن رونق و آن زینت و آب

این در حالیست که خبر مهاجرت مزدک میرزایی در میان اخبار پربیننده هفته این برنامه قرار نگرفت و به نظر می‌رسد سیاست تلویزیون سکوت در مقابل آن و بی‌اهمیت جلوه دادن این مهاجرت است.

پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به عنوان تهیه‌کننده کارهای مشترکی مانند برازوکا، میدان، مستند مهمانی فوتبال و ... را برای تلویزیون ساخته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.