بخشدار طرقبه، از اخذ بهای خدمات در ورودی‌های روستاهای گردشگری طرقبه خبر داد و گفت: عواید حاصل از اخذ بهای خدمات، صرف ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به گردشگران می‌شود.

ورود خودرو به روستاهای گردشگری طرقبه پولی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد قربانی، از اخذ بهای خدمات در روستاهای کنگ،کردینه و جاغرق خبر داد و اظهارداشت: به‌زودی این اتفاق در سایر روستاهای هدف گردشگری منطقه طرقبه نیز انجام می‌شود.

بخشدار طرقبه تصریح کرد: با ورود حجم گسترده گردشگران به روستاها، ییلاقات و مسیرهای رودخانه‌ای ما یکی از معضلات ما بحث زباله و پسماندی است که بعد از بازگشت گردشگران در این مناطق به‌جا می‌ماند، از لحاظ قوانین و مقررات جمع‌آوری زباله در خارج از محدوده و حریم شهرها و در حریم روستاها بر عهده بخشداری‌ها است، ما به روستاها اعلام کردیم این وظیفه در مسیر رودخانه‌ها و روستاهای گردشگری به خود این روستاها و دهیاری‌های آن‌ها تفویض شود، به‌همین خاطر بهای ارائه خدمات برایشان تعریف کردیم، به‌جهت اینکه خدمات بهتر و مناسب‌تری به گردشگران ارائه دهند.

وی در خصوص مقدار مبالغی که از خودروها در ورودی‌های روستاها اخذ می‌شود، اظهار کرد: ما به‌دهیاران ابلاغ کردیم برای خودروهای سواری مبلغ 5 هزار تومان و برای خودروهای سنگین همچون مینی‌بوس و اتوبوس مبلغ 10 هزار تومان دریافت شود.

قربانی تاکید کرد: عواید حاصل از دریافت این وجوهات صرف ارائه خدمات بهتر به گردشگران در سه حوزه جمع‌آوری زباله و پسماند، احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح معابر، ایجاد و ساخت نمازخانه می‌شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.