مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: پایگاه های طرح قربانی در ادارات بهزیستی سراسر استان و همچنین مراکز خیریه زیرمجموعه بهزیستی آماده در یافت نذورات و گوشت قربانی جهت توزیع و مصرف در سبد غذایی مددجویان هستند.

 پایگاه های طرح قربانی در خراسان رضوی آماده دریافت نذورات و گوشت های قربانی هستند

حمید رضا پور یوسف در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به اینکه دهه ولایت و عید سعید قربان در پیش است از افراد نیکوکار و کسانی که در این عید بزرگ اقدام به عمل خداپسندانه قربانی می کنند، تقاضا می شود در اهدای گوشت قربانی به مددجویان بهزیستی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: از این رو طرحی با عنوان طرح قربانی از سوی سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است  که در راستای آن ، همه مراکز زیرمجموعه سازمان  بهزیستی در بخش دولتی،  خصوصی و خیریه ها  آماده دریافت گوشت های قربانی و نذورات مردم در استان خراسان رضوی هستند.

پور یوسف افزود: همچنین در محل ادارات بهزیستی استان خراسان رضوی پایگاه هایی  در نظر گرفته شده است  که مردم می توانند نذورات و یا گوشت قربانی را به آنها تحویل دهند تا در مراکز بهزیستی و در سبد غذایی افراد تحت پوشش این سازمان توزیع و مصرف شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته  مشارکت خیران در این طرح بسیار خوب و غیر قابل پیش بینی بود،  ادامه داد: در شهر مقدس مشهد نیز در محل اداره این شهرستان واقع در خیابان امام خمینی پایگاهی به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است که افراد برای مشارکت و همکاری در طرح قربانی می توانند کمک های خود را در اختیار انها قرار دهند. همچنین مراکز دیگر بهزیستی در این شهر  نظیر شیرخوار گاه علی اصغر ، مرکز فتح المبین، گلستان علی و مرکز فیاض بخش نیز آماده دریافت نذورات قربانی مردم می باشد.  

پور یوسف با اشاره به اینکه ۴۷۰هزار نفرمددجوی بهزیستی  در استان خراسان رضوی وجود دارد، اظهار داشت: در سال رونق تولید ، خدمت به محرومین، معلولین، بی سرپرستان و نیازمندان جامعه نیز باید در اولویت رسیدگی به مسائل قرار داده شود تا از این طریق فشارهای معیشتی که بر این اقشار وجود دارد کاهش پیدا کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.