تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله العظمی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله مصباح یزدی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والسلمین احمد مروی در دیدار با آیت‌الله العظمی مصباح یزدی در مشهد ضمن بیان گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه فرهنگ، اظهار کرد: تمام تلاش ما در این آستان مقدس اجرای منویات مقام معظم رهبری و خدمت شایسته به مردم است.
تولیت آستان قدس رضوی حضور حضرات آیات در مشهد مقدس به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) را فرصتی بسیار مغتنم برای محافل علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: باید از این فرصت حضور برای بالا بردن سطح علمی مراکز دانشگاهی و حوزوی، توسعه اخلاق اسلامی، بصیرت آفرینی و ... حداکثر استفاده را برد.
آیت الله العظمی مصباح یزدی نیز در این دیدار به ظرفیت‌های فرهنگی عظیم بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) اشاره و ابراز کرد: این آستان نورانی سراسر تجلی کرامات حضرت رضا(ع) است و هرکه پا به این درگاه می‌گذارد به میزان ظرفیت از این نورانیت بهره خواهد برد.
وی ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام والمسلمین مروی در کسوت تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه در حوزه مباحث مرتبط با علوم اسلامی در توان داشته باشم بدون منت به عنوان یک واجب شرعی به طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان ارائه خواهم کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.