البرز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در سال جاری حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی استان در شهرستانهای طالقان و کرج تحت عملیات توسعه باغات در اراضی شیبدار قرار می گیرد.

طرح توسعه باغات در ۱۰۰ هکتار اراضی شیبدار البرز اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان البرز، سید مجید موسوی اظهار کرد:با این اقدام شاهد افزایش تولیدات باغی استان خواهیم بود و هم گامی موثر در حفاظت خاک در اراضی شیبدار برداشته می شود.

وی افزود: به منظور رفع تداخلات اراضی و حل و فصل و تعیین و تکلیف اراضی مورد مناقشه مالکین و منابع طبیعی، ستاد رفع تداخلات در استان تشکیل و با بررسی همه جانبه و اقدامات فنی و حقوقی از سال ۹۵ تاکنون ۵۶ هزار هکتار از اراضی تعیین تکلیف شده ودر سال ۹۸ نیز ۲۴ هزار هکتار از اراضی استان تعیین  و تکلیف خواهند شد.

این مسئول  ادامه داد: همچنین در سال ۹۸ عملیات کاداستر اراضی کشاورزی به منظور حدنگاری و آمایش اراضی کشاورزی با جدیت دنبال می شود.

وی در پایان گفت: اجرای این عملیات علاوه بر آنکه اطلاعات ذی قیمتی در اختیار برنامه ریزان بخش کشاورزی قرار می دهد، با همراهی ثبت اسناد استان گامی در جهت سند دار کردن اراضی کشاورزی محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.