فرماندار جدید خواف گفت: در چند سال گذشته، یک بلاتکلیفی و سردرگمی در شهرستان به وجود آمده بود و امیدوارم که مدیران ادارات کارهایشان را با قوت و جدیت و با نگاه نو شروع کنند.

 

به گزارش قدس آنلاین ، حسین سنجرانی در نشست مشترک با مدیران اجرایی این شهرستان که 28 مردادماه برگزار شد، عنوان کرد: امسال با عنایت به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان حساسیت ویژه حکم فرما خواهد بود و طبق آیین‌نامه مسئولان حق کار تبلیغاتی و انتخاباتی را ندارند.


وی بیان کرد: دستگاه‌هایی که ارباب رجوع زیاد دارند، دقت و بازبینی کنند که کارکنان آن ادارات با نگاه نوین پاسخگوی ارباب رجوع  باشند.

سنجرانی خطاب به مدیران اجرایی خواف گفت: در شرایط اضطراری، فردی مناسب در اداره برای پاسخگویی مشخص کنند که سبب رضایت‌مندی ارباب رجوع شود و چنانچه مردم، صداقت مسئولان را ببینند از انجام امور اداری قانع و راضی می‌شوند.

فرماندار خواف در ادامه گفت: مدیران اجرایی باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، گزارش ریز اعتبارات آن دستگاه را داشته باشند و پیگیر جذب تمامی اعتبارات متعلق به آن اداره در سطح شهرستان باشند.

وی یادآور شد که مسئولان ادارات از اعتباراتی که در اختیار وزیر است باید سهم شهرستان را از طریق مدیران استان مشخص و آن را جذب کنند.

سنجرانی گفت: با مدیران ادارات نشست‌های تخصصی و کارشناسی برگزار خواهم کرد تا با هم بتوانیم در سطح شهرستان برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم. روسای ادارات جلسات اداری و داخلی خود را در وقت اداری برگزار نکنند و در وقت اداری، صرفا پاسخگوی ارباب رجوع در اداره متبوعشان باشند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.