سامسونگ اولین گوشی هوشمند پرچمدار سری A خود را با نام Galaxy A۹۰ ۵G به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A۹۰ ۵G با دوربین‌های سه گانه معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ اولین گوشی هوشمند پرچمدار سری A خود را با نام Galaxy A۹۰ ۵G به زودی به بازار عرضه خواهد کرد، این گوشی هوشمند با Snapdragon ۸۵۵ دارای ویژگی‌های جذاب مانند دوربین‌های سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش بزرگ است. این گوشی هوشمند از  هفته قبل  در کره جنوبی قابل خریداری است.

مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy A۹۰ ۵G

گلکسی A۹۰ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی S-AMOLED با شکاف Infinity-U است که یک سنسور اثر انگشت درون صفحه ای دارد و رزولوشن کامل HD + ۱،۰۸۰ x ۲،۴۰۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد.

Snapdragon ۸۵۵ SoC با یک مودم ۵G از Qualcomm همراه است تا اتصال ۵G را در دستگاه فعال کند، این گوشی هوشمند در گزینه‌های رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی عرضه می شود و هر دو نسخه به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده اند.

برای ذخیره سازی بیشتر، کاربران یک شکاف کارت microSD را در دستگاه دریافت می کنند، سیستم عامل Android ۹ Pie مبتنی بر One UI بر روی دستگاه از قبل نصب شده است و برای یک تجربه بازی نرم تر ، سامسونگ Game Booster tech را بر روی گوشی اضافه کرده است.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و این با تکنولوژی شارژ سریع ۲۵W همراه است. پشتیبانی سامسونگ DeX در دستگاه وجود دارد که با اتصال گوشی به صفحه نمایش بزرگتر ، امکان تجربه رایانه رومیزی را برای کاربران فراهم می کند.

پنل پشتی گلکسی A۹۰ ۵G دارای سیستم دوربین سه گانه است و فلاش LED آن در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است، لنز اصلی این تلفن هوشمند یک واحد ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ است، این دستگاه از یک سنسور عمق دیافراگم ۵ مگاپیکسلی دیافراگم f / ۲.۲ و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیافراگم f / ۲.۲ با استفاده از میدان دید ۱۲۳ درجه کمک می کند.

دوربین‌های سه گانه ویژگی‌هایی مانند Super Steady ، Scene Optimizer و Flaw Detector را برای یک تجربه عکاسی پیشرفته ارائه می‌دهند و با توجه به ویژگی Live Focus ، به گفته این کمپانی گیرنده سلفی f / ۲.۰ ۳۲ مگاپیکسلی می‌تواند بهترین عکس‌های سلفی و فیلم‌های گروهی را ضبط کند.

سامسونگ گلکسی A۹۰ ۵G از دو طرف دارای صفحات شیشه‌ای است، وزن آن ۲۰۶ گرم است و ۱۶۴.۸ ۷۶ ۷۶.۴ x ۸.۴ mm اندازه دارد و دو نسخه رنگی این تلفن هوشمند رنگ‌های سیاه و سفید است.

قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی A۹۰ ۵G

از ۴ سپتامبر ، Galaxy A۹۰ ۵G در کره جنوبی عرضه شده است و در هفته‌های آینده نیز در بازارهای دیگر عرضه می‌شود. سامسونگ هوز اطلاعاتی را از قیمت گذاری این گوشی منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.