عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت عاشورا و اربعین ،بیداری اسلامی در جهان را تحقق بخشید و یکی از راه ها و بسترهایی است که می تواند باعث تمدن سازی اسلامی در دنیا شود.

 نهضت عاشورا و اربعین بستری برای تمدن سازی اسلامی درجهان /امسال همایش اربعین باشکوهتر برگزار خواهد شد

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اساس همایش بزرگ اربعین در سبک و سیره زندگی  امام حسین (ع) نهفته است.

وی تصریح کرد: از این رو اربعین و نهضت عاشورا به رغم همه تلاش هایی که دشمنان اسلام و نظام استکبار انجام می دهد هیچ موقع خاموش نخواهد شد، زیرا در حالی که ۱۴۰۰سال از واقعه عاشورا گذشته است ولی امروز نام اباعبدالله الحسین و اهداف قیام او تمام جهان را در برگرفته است به طوری که در همایش اربعین شاهد حضور همه ادیان و مذاهب از سراسر دنیا هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت عاشورا و اربعین باعث بیداری اسلامی در جهان شد و یکی از راه ها و بسترهایی است که می تواند  باعث  تمدن سازی اسلامی شود، زیرا اربعین همایشی است که به دشمن نشان می‌دهد که مسلمانان و آزادی خواهان دربرابر ظلم و استکبار ایستادگی و مقاومت خواهند کرد .

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه اتحاد و همبستگی بین دو ملت ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین دشمنان این دو ملت را مایوس و ناامید کرده است ، افزود: ابعاد و اهمیت همایش اربعین همانند مراسم حج و حتی از  حج هم می تواند عظیمتر باشد، زیرا میلیون ها نفر به صورت خودجوش از سراسر دنیا با معرفت کامل در این همایش شرکت می کنند و برخلاف توطئه‌های مختلفی که  از سوی دشمنان برای  ایجاد فتنه و آشوب در کشورهای اسلامی صورت می گیرد، این مراسم سال به سال  باشکوهتر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.