در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ویژه‌برنامه «موکب‌الرضا(ع)» از شبکه ماهواره ای امام رضا(ع) و شبکه‌های مختلف سیما بر روی آنتن می‌رود.

پخش ویژه‌برنامه «موکب‌الرضا(ع)» از شبکه امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با راهپیمایی بزرگ اربعین، عشق و دلدادگی خادمان رضوی و عاشقان حسینی در ویژه برنامه‌ای با عنوان «موکب‌الرضا(ع)» از شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) به زبان عربی و برخی از شبکه‌های سیما به زبان فارسی پخش می‌شود.
این برنامه در طول مسیر نجف تا کربلا و از عمودهای مختلف اقدام به پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی و همچنین پوشش فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی به زائران حسینی و شیفتگان اهل بیت(ع) می‌کند و هر شب از ساعت ۲۳ به وقت مشهد و ۲۲:۳۰ به وقت کربلای معلی بر روی آنتن می‌رود.
ویژه برنامه «موکب‌الرضا(ع)» که به همت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از سیزدهم ماه صفر آغاز شده است، تا اربعین حسینی میهمان مخاطبان و شیفتگان اهل بیت(ع) از شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) است.
عوامل این مجموعه در قالب دو تیم پوشش برنامه‌های زنده تلویزیونی و تیم تولید آیتم اعزام شده‌اند و تا کنون علاوه بر پخش برنامه از شبکه امام رضا(ع) به زبان عربی برنامه‌های مختلفی نیز از پایانه‌های مرزی مهران، دوغارون، میرجاوه، نجف، کربلا و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، شبکه شما و افق سیما بر روی آنتن رفته است.
همچنین پخش ویژه برنامه موکب‌الرضا(ع) از شبکه ۵ سیما که با ۴ برنامه از کربلا آغاز شده است تا شام شهادت حضرت رضا(‌ع) هر شب ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت از مشهد مقدس میهمان منازل شیفتگان ولایت خواهد بود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان از طریق ماهواره نایل ست فرکانس ۱۱۵۵۵ می‌توانند برنامه‌های شبکه امام رضا(ع) را مشاهده کنند.

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.