دستگاه‌های شارژ آنلاین "من کارت" مشهد به دلیل مشکل اینترنتی قطع است.

دستگاه‌های شارژ آنلاین "من کارت" مشهد دچار مشکل اینترنتی است

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد روز شنبه در این خصوص گفت گفت: به دلیل مشکل اینترنتی از صبح امروز دستگاه‌های آنلاین شارژ "من کارت" و خرید بلیت تک نفره در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد قطع است.
وحید مبین مقدم افزود: برای رفاه حال شهروندان در ایستگاه‌ها از شهروندانی که شارژ من کارت ندارند وجه نقد دریافت می‌شود و اگر وجه نقد نیز همراهشان نبود به صورت رایگان از قطار استفاده می‌کنند.

"منکارت" کارتی است که برای استفاده و پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی از قبیل تاکسی ها، اتوبوس ها و قطارهای شهری در مشهد مقدس استفاده می شود.

خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۱۹ کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه به طور میانگین ۱۳۰ هزار نفر در این مسیر جا به جا می‌شوند.
مسیر توسعه ۴.۵ کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.
عملیات حفاری ۱۴.۵ کیلومتر خط دوم قطار شهری مشهد نیز از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی پانزدهم بهمن ۱۳۹۴ به پایان رسید و اسفند سال ۱۳۹۵ مرحله نخست این خط به طول هشت کیلومتر بهره برداری شد.
اواخر اسفند ۱۳۹۶ نیز با بهره برداری از ۲ کیلومتر دیگر از مسیر این خط، ایستگاه‌های سعدی و شریعتی به صورت آزمایشی به بهره برداری رسیدند و در سفر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ رییس جمهوری به مشهد این خط با خط یکم در ایستگاه شریعتی اتصال یافت و ادامه این خط در ایستگاه میدان شهید کاوه نیز ۱۸ مرداد ماه امسال بهره برداری شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.