مسابقه اینترنتی «شهید مدرس(ره)، اسوه فقاهت و سیاست»، از سوی موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه اینترنتی «شهید مدرس(ره)، اسوه فقاهت و سیاست» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی  با اشاره به فرار رسیدن هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) گفت: شهید مدرس(ره) مجاهد و عالمی پرهیزگار بود که زندگی، اخلاق، رفتار و نیز جهت گیری‎های سیاسی و اجتماعی وی برای مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبی است. این مسابقه در راستای تبین شخصیت، معرفی اندیشه‌ها و مقام شهید آیت الله مدرس(ره) برای جوانان و بیان دیدگاه‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت این سید جلیل القدر از یکم آذر در حال برگزاری است.
رئوف سیدنژاد با اشاره به اینکه منبع این مسابقه، به صورت pdf بر روی سایت شهید آیت الله مدرس(ره) بارگذاری شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس(ره) به آدرس shahidmodarres.com منبع و مطالب مورد نیاز برای پاسخ به سوالات را دریافت و در مسابقه «اسوه فقاهت و سیاست شهید آیت الله مدرس» شرکت کنند.
وی یادآور شد: برگزاری این مسابقه تا پایان آذر ماه ادامه دارد که به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
‌سید نژاد تصریح کرد: مسابقه کتاب خوانی «شهید آیت الله مدرس، اسوه فقاهت و سیاست» بیش از ۱۰ سال است که به صورت سراسری برگزار می‌شود که هر ساله بیش از دو هزار نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.