شهرکرد- روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری به نقل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام کرد: مدعی‌العموم به تخلفات شهرداری شهرکرد در خصوص واگذاری اراضی ورود کرد.

ورود دستگاه قضایی به تخلفات شهرداری شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا علیمحمدی روز سه‌شنبه تاکید کرد: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و پس از وصول گزارش‌های سازمان بازرسی در خصوص تخلفات عمده شهرداری شهرکرد در واگذاری زمین‌های تحت تصرف، موضوع به صورت ویژه در دستورکار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت امر، موضوع با قید فوریت به واحد بازپرسی ارجاع و با کارشناسی مجدد مشخص شد، تخلف وسیع چند ۱۰ میلیارد تومانی در واگذاری زمین‌های شهرداری شهرکرد به بانک شهر صورت گرفته است.

علیمحمدی تصریح کرد: این تخلفات بابت پرداخت بدهی شهرداری شهرکرد به بانک شهر نسبت به تسهیلات اخذ شده در برج‌های دو قلو انجام شده است.

وی یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات شهردار و۳ اعضای شورای اسلامی شهرکرد، متهمان با قرار وثیقه متناسب بازداشت شدند.

علیمحمدی اظهار داشت: هم‌اینک متهمان با تودیع وثیقه مقرر آزاد شده‌اند و پرونده در حال پیگیری است.

طرح برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد هم‌اینک ۳۳ درصد پیشرفت و تکمیل آن حداقل ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد این در حالی است که برآورد اولیه برای اجرای این طرح در سال ۱۳۸۹ یک‌هزار میلیارد ریال بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.