HMD Global سرانجام به روزرسانی اندروید ۱۰ به جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی نوکیا ۹ PureView را شروع کرد.

به روز رسانی نوکیا ۹ PureView به اندروید ۱۰ شروع شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، HMD Global سرانجام به روزرسانی اندروید ۱۰ به جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی نوکیا ۹ PureView را شروع کرد. جدیدترین سیستم عامل این گوشی در حجم ۱.۴ گیگابایتی است و منطقه به منطقه منتشر می‌شود بنابراین همه فوراً این آپدیت را دریافت نمی‌کنند.

جدای از آخرین نسخه اندرویدی ، بروزرسانی جدید نرم افزار نوکیا ۹ PureView برای پچ امنیتی Android را برای ماه نوامبر منتشر می‌کند، نوکیا ۹ PureView به دومین گوشی هوشمند نوکیا تبدیل شده است که پس از نوکیا ۸.۱  که در ماه اکتبر همین آپدیت را دریافت کرده است، به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کند.

به روزرسانی Android ۱۰ نوکیا ۹ PureView ویژگی‌های جدیدی را ارائه می دهد، این سیستم عامل دارای ویژگی Dark Theme بسیار کاربردی و ویژگی Smart Answer است که به شما امکان می‌دهد برای پیام‌های بیشتر برنامه‌ها به صورت هوشمند عمل کند.

این به روزرسانی همچنین ناوبری ژست، کنترل‌های اضافی برای حفظ حریم خصوصی و موقعیت مکانی، حالت Focus و موارد دیگر را به همراه دارد، همچنین می‌توان انتظار داشت که به‌روزرسانی ویژگی‌های امنیتی، بهبود یافته و پیشرفت‌هایی در عملکرد دستگاه را ارائه دهد.

مشخصات و ویژگی‌های Nokia ۹ PureView

برای یادآوری، نوکیا ۹ PureView به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که با استفاده از فناوری تصویربرداری کارل ZEISS ، پنج دوربین اصلی در پشت دارد ، راه اندازی شد، این گوشی دارای پنج لنز ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت عقب است و قادر به ضبط تصاویر RAW در قالب DNG است.

در قسمت جلوی این دستگاه ، یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد و از دیگر نکات برجسته این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی QHD + pOLED PureView ، چیپست Snapdragon ۸۴۵ ،  شش گیگابایت رم ، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری ۳،۳۲۰mAh با پشتیبانی بی سیم و شارژ سریع اشاره کرد.

قیمت نوکیا ۹ PureView

نوکیا ۹ PureView در قیمت ۴۹۹۹۹ روپیه به فروش می‌رسد و این گوشی فقط در یک مدل رنگ آبی موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.