همدان- جلسه بررسی وضعیت تعاونی‌های استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاون روستایی و... در محل استانداری همدان برگزار شد.

اقتصاد مقاومتی ابزاری برای رشد و توسعه تعاون است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار ی همدان ظاهر پورمجاهد با اشاره به مسائل و مشکلات پیش‌روی تعاونی‌ها، گفت:  گسترش نقش تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی استان می‌تواند به امر توسعه کمک کند.

 پور مجاهد  افزود: جهت حرکت رو به جلوی تعاونی‌ها بخش تعاون استان نیاز به مراقبت، پیگیری و همراهی تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی دارد تا بتوان موجب تقویت و تحریک تعاون در سطح استان باشد.

وی  گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد، ایشان در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگانِ برتر، تعاون را نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی در پایان این نشست با بیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با سرمایه اندک اعضاء، سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی‌ کنند، گفت: امیدواریم این تعاونی‌ها به جایگاه حقیقی خود که افزایش سهم در اقتصاد ملی به شمار می‌آید برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.