معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران گفت: باید آگاهانه عمل کنیم تا نقشه‌های دشمن چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت را بتوانیم خنثی کنیم.

نقشه‌های دشمن را با عمل آگاهانه خنثی کنیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد عبداللهی  در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در مرکز اقامتی آموزشی گلشن رضوی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در درگیری‌های اخیر دوباره شکست خورد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه از عمر خود همیشه نظام سلطه را در موقعیت‌های مختلف با شکست مواجه کرده است.

معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران افزود: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن سه برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که قطعاً در هیچ کدام ازآن‌ها پیروز نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف کوتاه مدت دشمن از بین بردن امنیت مردم جامعه ماست، تصریح کرد: وقایعی که اخیراً در اصلاح قیمت بنزین رخ داد فتنه‌ای از سوی دشمن بود که با آگاهی و بصیرت مردم شکست خورد، این نقشه‌ها طراحی دشمن برای برهم زدن امنیت مردم در همه شهرها بود.

عبداللهی ادامه داد: هدف اصلی دشمن انتخابات اسفندماه سال جاری بود اما خوشبختانه با حضور به موقع مقام معظم رهبری و حمایت از سران سه قوه توطئه‌های دشمن از بین رفت.

وی با بیان اینکه نقشه میان مدت دشمن اقتصاد کشور است، اظهار کرد: در حوزه دارو نیز آمریکا کشور ما را در تحریم قرار داده است اما باید آگاهانه عمل کنیم تا نقشه‌های دشمن چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت را بتوانیم خنثی کنیم.

معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران گفت: نقشه بلند مدت دشمن نابودی اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است، دشمن در توهم و خیال باطل خود فکر می‌کرد نظام جمهوری اسلامی ایران شش ماه بیشتر دوام نخواهد آورد ولی امروزه ما جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به کوری چشم آنان می‌گیریم و این نظام به دست صاحب اصلی خود، حضرت حجت می‌سپاریم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش تدوین برنامه‌های تخصصی بهداشت و درمان سپاه در راستای فرمان هشت ماده مقام معظم رهبری است، ادامه داد: این یک تکلیف برعهده سپاه است لذا تمام تلاش خود را برای بهتر اجرا شدن آن خواهیم کرد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر و محروم داریم، ابراز کرد: طب رزم محوریت خوبی در اقدامات ما خواهد داشت لذا بالندگی آن را با تجهیز و آموزش‌های مورد نیاز به نیروها به جهت آمادگی در شرایط بحران تقویت می‌کنیم.

گفتنی است، چهارمین همایش مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه، طی دو روز با حضور معاونان بهداشت و درمان نیروها و سپاه‌های استانی در مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.