در این مطلب به شما خواهیم گفت که در جشنواره سی و هشتم فجر باید منتظر رقابت چه فیلم‌هایی در بخش اصلی و رقابتی جشنواره باشید.

آشنایی با فیلم‌هایی که «سودای سیمرغ» در سر دارند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، شامگاه گذشته ۲۰ دی ماه پس از پایان جلسه جمع‌ بندی نهایی هیات انتخاب  که شامل محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سید محمود رضوی و حسین کرمی است، اسامی فیلم‌هایی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر امسال با هم به رقابت می‌پردازند، معرفی شد.

بر اساس رای هیئت انتخاب ۲۲ فیلم برای رقابت در بخش سودای سیمرغ معرفی شدند و همچنین پنج فیلم پسرکشی (محمدهادی کریمی)، زنبور کارگر (افشین صادقی)، بی صدا حلزون (بهرنگ دزفولی زاده)، عروسی مردم (مجید توکلی) و عنکبوت (ابراهیم ایرج زاد) را نیز به عنوان فیلم‌های رزرو انتخاب و اعلام کرده است.

در ادامه نگاهی اجمالی به لیست فیلم های منتخب در بخش سودای سیمرع سی و هشتمین جشنواره فجر خواهیم داشت.

«آبادان یازده ۶۰»، کارگردان: مهرداد خوشبخت، تهیه‌کننده: حسن کلامی

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی در لیست فیلم های منتخب «سودای سیمرغ» است.

تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق خواهد پرداخت. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل پشت صحنه این فیلم سینمایی عبارت است از: مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، فیلمبردار دوم: داود محمدی، مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان، مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده، مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر برنامه ریزی و  و سرپرست گروه کارگردانی: امیرشهاب اسماعیلی، طراح صحنه: جعفر محمد شاهی، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه های بصری: جواد مطوری، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، آهنگساز: بهزاد عبدی، منشی صحنه: ساناز فراهانی، عکاس: علی نیک رفتار، مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی.

«آتابای»، کارگردان: نیکی کریمی، تهیه‌کننده:نیکی کریمی

نیکی کریمی از جمله بازیگرانی است که علاقه خود را به فیلمسازی هم نشان داده است. او امسال با «آتابای» که خود نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد در جشنواره حضور خواهد داشت. این فیلم اواسط تیرماه در خوی، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی مقابل دوربین رفت. فیلمنامه «آتابای» توسط هادی حجازی‌فر و بر اساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده و هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی و دانیال نوروش از جمله بازیگران آن هستند.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از؛ مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی.

«آن شب»، کارگردان: کوروش آهاری، تهیه‌کننده: محمد درمنش

فیلم سینمایی «آن شب» نخستین فیلم بلند کوروش آهاری که فیلمنامه آن توسط کوروش آهاری و میلاد جرموز نوشته شده است، درباره یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده اند در حالی که نیروهای بیگانه ای آن ها را وادار می کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده اند روبه رو شوند. «شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته می‌شود.

‏‎الکس بروتو به همراه جفری الارد(سرمایه گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و شریل استارولاکیس(فیلم نگهبان شب) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تری جرج (برنده جایزه اسکار) مشاور تهیه کننده فیلم است.  محمد درمنش نیز تهیه کننده ایرانی این فیلم است.

«ابر بارانش گرفته»، کارگردان: مجید برزگر، تهیه‌کننده: مجید برزگر

فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» چهارمین فیلم بلند مجید برزگر در مقام کارگردان است که در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال نمایش داده شود. داستان و فرم متفاوت این فیلم در ادامه فیلم‌های پیشین این کارگردان است که چندی پیش و در سکوت خبری در تهران و شمال ایران فیلم‌برداری شده است. فیلم‌نامه این فیلم توسط مجید برزگر و آرمان خوانساریان نوشته شده و تهیه‌کنندگی اثر را خود برزگر عهده‌دار است.

نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی فر، ارشیا نیک‌بین بازیگران اصلی فیلم هستند.حمیدرضا  مالکی، کاوه هادی‌مقدم، سورن مناساکانیان، منصوره ایزد پناه، پریسا بهپوری، ناهید حدادی، رامین محمدیان، محمود کیان، پریسا خواجه دهی، سالار دریامج، یحیی حقیقت خواه، نهال موسوی، سعید میرزایی، شهین کاظمی، جمال سادات، رها تقوایی، علی موسوی نژاد و حمید امیدوار از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «ابر بارانش گرفته» آمده است:«سارا، پرستار ۳۵ ساله و مجرب به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…»

عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند؛ مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، صدابردار، طراح صدا و صداگذار: ایرج شهزادی، تدوین: حمیدرضا برزگر، طراح چهره پردازی: الهام صالحی، برنامه ریز و مدیر تولید: علی درخشنده، جلوه های ویژه میدانی: آرش بیگ آقا.

«پوست»، کارگردان: بهمن ارک، بهرام ارک، تهیه‌کننده: محمدرضا مصباح

«پوست» به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح است. این فیلم محصول سال ۹۷ است و نخستین فیلم ترکی سینمای ایران است که به صورت حرفه‌ای تولید و اکران می‌شود.

موضوع این فیلم عشق، جادو و خرافه پرستی است و دربارهٔ خانواده ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود. فیلم‌برداری این فیلم، در روستای باویل شهرستان اسکو انجام شده است.  با توجه به زبان فیلم پیش بینی می شود این اثر غیر از داخل کشور با استقبال سایر کشورهای ترک زبان نیز مواجه شود.

«تومان»، کارگردان: مرتضی فرشباف، تهیه‌کننده: سعید سعدی

«تومان» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی فرشباف و تهیه کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور دارد.

داستان این فیلم دربارهٔ فردی است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد.  میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت از بازیگران این فیلم هستند.

پیش از این فیلم‌های «بهمن» و «سوگ» از این کارگردان در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درآمده است.

«خروج»، کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، تهیه‌کننده: حبیب‌اله والی‌نژاد

ابراهیم حاتمی کیا با بیستمین تجربه سینمایی خود یعنی «خروج» به جشنواره می آید. آخرین حضور حاتمی‌کیا در سینما به فیلم «به وقت شام» بازمی گردد و قرار است این بار با «خروج» به سینما بیاید. فیلمی که حاصل سومین همکاری با سازمان هنری رسانه‌ای اوج پس از «بادیگارد» و «به وقت شام» است. فرامرز قریبیان نخستین بازیگری بود که حضورش در این فیلم رسانه ای شد. وی اعلام کرده بود این فیلم، بهترین تجربه بازیگری او خواهد بود و همین اظهار نظر این بازیگر کهنه کار کنجکاوی های بیشتری را برای تماشای این فیلم برانگیخته است. در کنار قریبیان پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پورایمان و محسن صادقی‌نسب در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در خلاصه داستانی از این فیلم آمده؛ خروج درباره ساکنان یک روستا است که برای اعتراض به وضعیت‌شان سراغ دولت می‌روند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «خروج» عبارتند تهیه کننده: حبیب والی نژاد، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران.

«خوب، بد، جلف ۲»: ارتش سری، کارگردان: پیمان قاسم‌خانی، تهیه‌کننده: محسن چگینی

این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر خردادماه امسال جلوی دوربین رفت.

سام درخشانی و پژمان جمشیدی زوج موفق فصل اول فیلم خوب بد جلف در ارتش سری یا خوب بد جلف ۲ جلوی دوربین رفتند. حامد کمیلی، گوهرخیراندیش، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا،  مهدی ژوله، شکیب شجره، الهام شعبانی و فرهاد آئیش از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خوب بد جلف» ساخته پیمان قاسم خانی اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و بعد از جشنواره اکران عمومی خود را آغاز کرد و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و همین بهانه ای شد تا پیمان قاسم خانی فصل دوم این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرد.

عوامل ساخت فیلم خوب بد جلف ۲ یا ارتش سری عبارتند از : دستیارکارگردان و مدیر برنامه ریزی : پوپک مظفری، جانشین تولید:محمد جمشیدی، مدیر فیلمبرداری:حسین جلیلی ،طراح صحنه:آیدین ظریف،طراح گریم:عباس عباسی ،طراح لباس:رعنا امینی، صدابردار:داریوش صادق پور، تدوین:میثم مولایی، موسیقی:امیر توسلی، منشی صحنه:بهناز تاجیک، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کرمیان، مدیر تدارکات:نیما فکوری، عکاس :کورش جوان، روابط عمومی و تبلیغات:امیر کرابی.

«خورشید»، کارگردان: مجید مجیدی، تهیه‌کننده: امیر بنان، مجید مجیدی

مجید مجیدی یکی دیگر از چهره های شاخص جشنواره امسال خواهد بود که نسبت به دیگر همتایان خود با فاصله بیشتری از فضای فجر دور بوده است. آخرین حضور او در جشنواره به فیلم «آواز گنجشگ ها» در بیست و ششمین دوره فجر می رسد و قطعاً حضور دوباره او برای دوستدارانش خوشایند خواهد بود. او امسال با «خورشید» به سینما بازگشته است. این فیلم به تهیه‌کنندگی مشترک امیر بنان و مجید مجیدی تولید شده است.

علی نصیریان، جواد عزتی و طناز طباطبایی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«خون شد»، کارگردان: مسعود کیمیایی، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی

مسعود کیمیایی با «خون شد» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. کارگردان «قیصر» و «گوزن ها» در این فیلم دوباره با علیرضا زرین‌دست همکاری کرده و این فیلمبردار در ششمین همکاری اش با کیمیایی مدیریت فیلمبرداری «خون شد» را بر عهده دارد و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم است. همچنین محمدصادق رنجکشان به عنوان مجری طرح و سرمایه‌گذار در این پروژه حضور دارد.

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری و ... گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

«درخت گردو»، کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه‌کننده: سیدمصطفی احمدی

محمدحسین مهدویان نیز با لیستی از بازیگرانش یعنی پیمان معادی و مهران مدیری در فیلم «درخت گردو» خبرساز شد. این فیلم پنجمین اثر این کارگردان جوان است. داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته است.

داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته است.

پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی، بابک حمیدیان و هادی بهروز از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«دوزیست»، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، تهیه‌کننده: سعید خانی

برزو نیک نژاد با فیلم سینمایی «دوزیست» در جشنواره فجر امسال حاضر خواهد بود. دوزیست» یک فیلم اجتماعی است که دومین همکاری سعید خانی و برزو نیک‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بعد از «لونه زنبور» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه…»

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان و پژمان جمشیدی، حضور مانی حقیقی و سعید پورصمیمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

«روز بلوا»، کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان

«روز بلوا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و با سرمایه گذاری سازمان اوج ساخته شده است.

 در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می دهد.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علی‌محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند بازیگران اصلی تازه ترین اثر فیلم شعیبی است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از؛ نویسنده: مهران کاشانی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، تدوین: فرزاد هوتهم.

«روز صفر»، کارگردان: سعید ملکان، تهیه‌کننده: سعید ملکان

سعید ملکان که سال گذشته با تهیه کنندگی «تنگه ابوقریب» در جشنواره سی و هفتم حاضر بود امسال با اولین کارگردانی خود یعنی «روز صفر» به جشنواره بازگشته است. با آماده شدن دکورهای فیلم سینمایی «روز صفر»، فیلمبرداری اولین فیلم سعید ملکان به زودی در تهران آغاز می شود. این فیلم روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است.

امیر جدیدی  و ساعد سهیلی دو نقش اصلی فیلم «روز صفر» هستند و در کنار آنها چند بازیگر خارجی و ده‌ها بازیگر تئاتر در فیلم «روز صفر» هنرنمایی می‌کنند.

فیلمنامه «روز صفر» را سعید ملکان و بهرام توکلی به صورت مشترک به نگارش درآوردند و علی قاضی مدیریت فیلمبرداری فیلم را بر عهده دارد.

«سه کام حبس»، کارگردان: سامان سالور، تهیه‌کننده: ساسان سالور

سامان سالور در هفتمین تجربه سینمایی خود با «سه کام حبس» به جشنواره می آید. محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

فهرست عوامل فیلم به این شرح است: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

سینما شهر قصه، کارگردان: کیوان علی‌محمدی، علی‌اکبر حیدری، تهیه‌کننده: کیوان علی‌محمدی

فیلم سینمایی «شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی نیز از دیگر آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ است. این فیلم پنجمین تجربه سینمایی علی محمدی است.

«شنای پروانه»، کارگردان: محمد کارت، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی

فیلم سینمایی «شنای پروانه» نخستین فیلم سینمایی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان است.

 در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمنامه این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند.

محمد کارت پیش از این فیلم‌های مستند سینمایی و کوتاه داستانی چون «خون‌مردگی»، «بختک»، «معلق» «آوانتاژ»، «بچه‌خور» را ساخته است.

«عامه پسند»، کارگردان:سهیل بیرقی، تهیه‌کننده: سهیل بیرقی

فیلمنامه «عامه پسند» همچون دو اثر قبلی بیرقی توسط خود او نوشته شده و فضای آن نسبت به فیلم‌های «من» و «عرق سرد» متفاوت است. «عامه پسند» تکمیل سه‌گانه‌ سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است که فاطمه معتمد آریا، هوتن شکیبا و باران کوثری بازیگران اصلی آن هستند.

شخصیت‌های محوری دو فیلم قبلی این فیلمساز را لیلا حاتمی و باران کوثری بازی می‌کردند که به ترتیب نماینده‌ای از زنان دهه پنجاه و شصت بودند، حالا پرسوناژ اصلی فیلم «عامه پسند»، نماینده‌ی زنی از دهه چهل است که فاطمه معتمد آریا نقش او را به عهده دارد.

سومین فیلم سهیل بیرقی از تولیدات مستقل سینما است که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر  آماده شده است.

«قصیده گاو سفید»، کارگردان: بهتاش صناعی‌ها، تهیه‌کننده: سیدغلامرضا موسوی

«قصیده گاو سفید» دومین اثر سینمایی بهتاش صناعی‌ها بعد از فیلم «احتمال باران اسیدی» است. مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، لیلی فرهادپور، فرید قبادی، فرید ازقندی، امیر شریعت، ماهور احمدی، محمد حیدری، زهرا پرهون، ابراهیم گله دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله‌وری، ماندانا معزی پور، سمکو روشنی، ساچلی تاجبخش و آوین پوررئوفی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته اند.

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: بهتاش صناعی ها، تهیه کننده: غلامرضا موسوی، نویسندگان: بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم و مهرداد کوروش‌نیا، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: عبدالرضا حیدری، دستیار اول و برنامه ریز: آرش مشورت، مدیر تولید: میثم معراجی، منشی صحنه: مریم شقاقی، عکاس: حمید جانی پور.

«مردن در آب مطهر»، کارگردان: نوید محمودی، تهیه‌کننده: جمشید محمودی

نوید و جمشید محمودی از فیلمسازان فعال سینما جدیدترین اثر خود یعنی «مردن در آب مطهر» را به جشنواره امسال می آورند.

در خلاصه داستان این فیلم عاشقانه که قصه چند جوان مهاجر افغان را که سودای اروپا دارند، آمده است؛ «رونا: حامد از دریا نترسی یا از هرچی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی‌ترسم.»

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، خیام وقار کاشانی و پیمان مقدمی در این فیلم نقش آفرینی دارند.

«مغز استخوان»، کارگردان: حمیدرضا قربانی، تهیه‌کننده: حسین پورمحمدی

فیلم سینمایی «مغز استخوان» دومین ساخته سینمایی حمیدرضا قربانی است که در این دوره به نمایش درخواهد آمد. «مغز استخوان» با موضوعی اجتماعی، توسط علی زرنگار نوشته شده است و حسین پورمحمدی تهیه‌کنندگی «مغز استخوان» را برعهده دارد.

بابک حمیدیان، بهروز شعیبی، پریناز ایزدیار، جواد عزتی و نوید پورفرج نیز در «مغز استخوان» در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

حمیدرضا قربانی با «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که نامزد بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد.

«من می‌ترسم»، کارگردان: بهنام بهزادی، تهیه‌کننده: بهنام بهزادی

فیلم سینمایی «من می‌ترسم» جدیدترین ساخته بهنام بهزادی است که امسال در جشنواره حاضر خواهد بود.

در این فیلم الناز شاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری و یگانه رفتاری بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان، «من می‌ترسم» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه...ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم.

عوامل «من می ترسم» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرصدابرداری: مهدی صالح کرمانی.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.