فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق کامپیوتر خودروها در "نیشابور"

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ "حسین دهقان پور" در تشریح این خبر، گفت: در پی گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کامپیوتر خودروهای آنان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه وقوع سرقت ها متوجه شدند، اکثر سرقت ها مربوط به وانت پیکان ها و در چند ماه گذشته نیز گزارش های مشابهی از شهروندان به مرکز ۱۱۰ اعلام شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات فنی خود به سرنخ های جالبی رسیدند، مبنی بر این که متهم پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ از صحنه متواری می شود.

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: متهم که از سارقان حرفه ای و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بود در شهرستان مشهد شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیشابور" گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت کامپیوتر از خودروهای وانت پیکان در شهرستان نیشابور اعتراف و تحقیقات جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

منبع: پلیس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.