مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبر داد؛ طرح های آموزشی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی بصورت مجازی، روزانه و مستمر درحال انجام است.

اجرای طرح های آموزشی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی بصورت مجازی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مسعود میریان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح‌های آموزشی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، روزانه و مستمر با برنامه و نظارت دقیق کادرآموزشی، مربیان، اولیاء و اساتید بصورت مجازی در حال انجام است.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ۲۵ هزار ۶۲۲ قرآن آموزمهدالرضا(علیه السلام) در سراسرکشور با ۹۷۳نفر از مربیان خود از طریق کانال هایی ویژه ارتباط آموزشی در فضای مجازی ارتباط دارند و محتوای درسی و تکالیف روزانه خود را در ایام تعطیلی مدارس دریافت می کنند. مربیان نیز بازخورد تکلیف‌ها را از فراگیران به صورت فایل های تصویری و چک لیست هایی که در اختیار اولیاء قرار داده اند دریافت می کنند.
میریان ادامه داد: ۵۰۲نفر از فراگیران طرح حافظون رضوی مرکز قرآن کریم نیز در این ایام از طریق کانال‌های ارتباطی فضای مجازی با ۳۸نفر از اساتید این طرح مرتبط هستند وآموزش های لازم را بصورت فایل های تصویری و صوتی با دریافت سرفصل های آموزشی بصورت برنامه های زمانبندی شده روزانه کسب می کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.