همدان- مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۲۳ هزار و ۴۳۷کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف در همدان ضبط و معدوم‌سازی شد.

 ۲۳ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی معدوم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان،دکتر محمودرضا رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی در حوزه تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی طی ایام نوروز سال ۹۹، اظهار کرد: این طرح از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه داشت.

رسولی گفت : به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی هم استانی های عزیز اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان های همدان همزمان با سراسر کشور ساماندهی، تجهیز و برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ اکیپ نظارتی در سطح استان گفت: در مدت انجام این طرح ۴ هزار و ۷۳۱ مورد بازرسی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی صورت گرفته است.

 مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه در این طرح ۲۳ هزار و ۴۳۷ کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف از زنجیره غذایی مردم حذف و ضبط و معدوم‌سازی شد، گفت: ۵۳ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

رسولی در ادامه بیان کرد: در مدت اجرای این طرح ۹ واحد متخلف به علت عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب، پنج واحد متخلف به دادگاه و ۴۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.