دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که برای مقابله با سیاست الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مخالفت صریح دبیرکل سازمان مللل با الحاق کرانه باختری

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر ، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد صبح امروز آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد را در جریان موضع مخالفت آمیز فلسطین در قبال سیاست الحاق کرانه باختری قرار داد.

وی از سازمان ملل متحد خواست که به عنوان عضوی از کمیته چهارجانبه، همه تلاش خود را برای جلوگیری از اجرایی شدن سیاست الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین به کار گیرد.

منصور در ادامه اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد به عنوان نهادی که مسئول حفظ امنیت و صلح جهانی است در برابر قضیه فلسطین مسئولیت پذیر باشد و برای مقابله با توطئه‌های ضد فلسطینی همچون الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین، جبهه بین‌المللی تشکیل دهد.

آنتونیو گوترش نیز اظهار داشت که موضع سازمان ملل متحد در قبال الحاق اراضی اشغالی به رژیم صهیونیستی ثابت و مشخص و مبتنی بر این است که این موضوع، اقدامی غیر قانونی است و وی به همراه طرف‌های ذیربط از هیچ کوششی برای مقابله با این سیاست فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.