یک نویسنده صهیونیست به شدت از ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان و جنبش حماس انتقاد کرد.

«نصرالله» حق دارد اسرائیل را به خانه عنکبوت تشبیه کند

نویسنده صهیونیست:

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو، «حایم مسغاف» نویسنده صهیونیست از ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر جنبش حماس و حزب الله لبنان به شدت انتقاد کرد.

وی در ادامه افزود: ارتش اسرائیل ۲۰ سال قبل به صورت خفت باری از جنوب لبنان پا به فرار گذاشته و برخی تجهیزات نظامی محرمانه خود را نیز در این منطقه رها کرد.

مسغاف تاکید کرد: پیامدهای این عقب نشینی تا به امروز در خصوص وضعیت ما به شدت نمود پیدا می‌کند. در آن زمان یاسر عرفات اعلام کرد که اگر سید حسن نصرالله می‌تواند یک تشکیلات کوچک را اداره کرده و ارتش اسرائیل را مجبور به فرار از جنوب لبنان کند چرا ما این کار را امتحان نکنیم؟

وی در ادامه افزود: بعد از این عقب نشینی، انتفاضه دوم فلسطین و کشته شدن ده‌ها اسرائیلی رخ داد. ارتش اسرائیل بعد از این عقب نشینی، شکست خورده بود در حالی که حزب‌الله در حال قدرت گرفتن بود. نصرالله ما را به خانه عنکبوت تشبیه می‌کرد و حق هم داشت.

این نویسنده صهیونیست تاکید کرد: در تمام خاورمیانه، همه می‌خواستند مسیر سید حسن نصرالله را در پیش بگیرند. عقب نشینی همیشه بیانگر ضعف است. ارتش اسرائیل در برابر جنبش حماس نیز هیچ دستاوردی نداشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.