مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای سهمیه‌بندی بنزین تا کنون ۷۸ هزار کارت سوخت در این منطقه رمزگشایی شده که حدود هشت هزار مورد آنها مربوط به فصل بهار امسال است.

رمزگشایی بیش از ۷۸ هزار کارت سوخت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری گفت: در سه ماه نخست امسال هفت هزار و ۶۸۰ رمزگشایی کارت سوخت در منطقه خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود شرایط کرونایی همچنان مراجعات حضوری به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای رفع اشکال و بازگشایی کارت سوخت ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رمز کارت سوخت به صورت پیش فرض چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی است که نامش بر روی کارت سوخت درج شده است و شهروندان در صورتی که با پیش فرض تعیین شده مشکل رمز آنها مرتفع نشده است می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو (کارت سبز، کارت ماشین، کارت ملی مالک و کارت سوخت) و رعایت دستورالعملهای بهداشتی به نواحی و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی مراجعه و در کمترین زمان ممکن برای حذف رمز کارت خود اقدام کنند.

اصغری با اشاره به جاگذاشتن کارت سوخت در جایگاهها هم گفت: شهروندان در صورتی که کارت سوخت خود را در جایگاه فراموش کنند می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ و دریافت پرینت، آخرین نوبت سوختگیری خود را مشاهده و سپس با مراجعه به جایگاه مذکور با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر کارت سوخت خود را تحویل بگیرند.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه و سبزوار هستند.

بر اساس مصوبه "شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا" سوخت بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان پارسال برای همه خودروها سهمیه‌بندی شد. بر این اساس نرخ هر لیتر بنزین سهمیه‌ای  هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین غیرسهمیه‌ای سه هزار تومان اعلام شد.

دولت تاکید کرده تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه جداگانه به ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور پرداخت می‌شود و هدف  از تغییر نرخ بنزین، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.