نماینده سبزوار در مجلس به دلیل تعلل ۷ ساله عباس آخوندی از وزیر سابق راه و شهرسازی در عدم اجرای پروژه‌های مهم راه و مسکن به قوه قضائیه شکایت کرد.

شکایت نماینده سبزوار از آخوندی به علت تعلل در اجرای پروژه‌های راه و مسکن

قدس آنلاین: علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ اخیرا از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی برای تعلل 7 ساله در انجام پروژه های مهم راه و مسکن به نمایندگی از مردم شکایت کرده‌ام. 

وی در توضیح بیشتر افزود: روز جمعه اول شهریور در یک سانحه دلخراش رانندگی در مسیر سبزوار به اسفراین و در یک تصادف زنجیره‌ای چهارده نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند؛ این در حالی است که مسئولان متولی نسبت به توسعه زیر ساخت‌های متناسب، کوتاهی کرده‌اند و مسئول چنین عواقب ناگواری هستند.

نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه کارشناسان امر سال‌هاست تاکید می‌کنند که جاده‌های حوزه انتخابیه من که اکثرا بین‌المللی محسوب می‌شوند باید چهار خطه شود اظهار داشت: به دلیل بی توجهی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی و تخصیص اعتبار به موقع و مناسب نبوده و شاهد وقوع حوادث ناگوار هستیم.

آخوندی تصریح کرد: به نمایندگی از مردم مظلوم و صبور غرب خراسان رسماً از آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که نزدیک به هفت سال همه امکانات و پروژه‌های کشور را در حوزه‌های مهم راه و مسکن معطل گذاشته و سبب بروز خسارت‌های فراوان مالی و معنوی به ملت شریف گشته است، شکایت کرده و تقاضای محاکمه وی را دارم.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.