رندرهای Google Pixel ۵ نمایشگر حفره‌ای ، دوربین های عقب دوگانه را نشان می‌دهند.

 احتمالاً پیکسل ۵ اولین گوشی هوشمندی باشد که اندروید ۱۱ را پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل جانشین پیکسل ۳a سال گذشته ، پیکسل ۴a را در اوایل ماه جاری راه اندازی کرد. در آن زمان ، این شرکت اعلام کرد که پاییز پیکسل ۴a ،۵G و پیکسل ۵ منتشر می شوند. اکنون از طریق رندرهای معتبر OnLeaks رندرهای ۵K با وضوح بالا و یک فیلم ۳۶۰ درجه پیکسل ۵ را بدست آمده است.

گوگل قبلاً در وبلاگ رسمی خود نگاهی اجمالی از پیکسل ۵ را به نمایش گذاشته است و نگاهی به دکمه پاور درخشش و براق آن می اندازد. با این حال ، جدای از این جزئیات طراحی و تأیید پشتیبانی ۵G ، گوگل پیکسل ۵ را تا حد زیادی تحت پوشش قرار داده است. جدا از آنچه در رندرها مشاهده می کنیم ، OnLeaks همچنین جزئیات اصلی در مورد دستگاه از جمله اندازه و ابعاد صفحه نمایش آن را به اشتراک گذاشته است.



طراحی و ویژگی‌های Google Pixel ۵

گوشی هوشمند Google Pixel ۵ بسیار شبیه به Pixel ۴A به نظر می رسد ، فاقد بدنه درخشنده و دوربین فوق العاده در عقب است، دقیقاً مانند۴A Pixel ۵ دارای یک صفحه نمایش مسطح با دوربین حفره ای در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش خواهد بود و صفحه نمایش آن بین ۵.۷ و ۵.۸ اینچ اندازه گیری می شود.

در حالی که رندرها این گوشی را به رنگ سیاه نشان می دهند ، Jon Prosser از FrontPageTech اخیراً ادعا کرده است که این گوشی هوشمند نیز با رنگ سبز عرضه می شود و ابعاد پیکسل ۵ مطابق OnLeaks ۱۴۴.۷ x ۷۰.۴ x ۸.۱ mm (۸.۵ میلی متر دور دست انداز دوربین) است.

با مراجعه به پنل پشتی ، می‌توانیم یک اسکنر اثر انگشت حلقوی به سمت مرکز و یک ماژول دوربین مربع در گوشه بالا سمت چپ مشاهده کنیم، این ماژول دارای دوربین های دوتایی ، یک سنسور ناشناخته و یک فلاش LED است.

در مورد عناصر دیگر ، دکمه روشن و خاموش کننده صدا بر روی لبه سمت راست قرار دارد ، در حالی که اسلات سیم کارت به سمت موقعیت جدید به سمت پایین ستون چپ حرکت می‌کند. لبه پایین جایگاه بلندگوهای دوگانه و درگاه USB Type-C است و در بالای صفحه یک میکروفون نویز کنسلینگ وجود دارد.



مشخصات و ویژگی‌های Google Pixel ۵

طبق گزارشی از XDA Developers ، Google Pixel ۵ از پردازنده پرچمدار Snapdragon ۸۶۵ بهره نمی برد و در عوض از تراشه میان رده Snapdragon ۷۶۵ بهره می برد که از ۵G پشتیبانی می کند، هنوز هیچ صحبتی در مورد RAM و گزینه های ذخیره سازی وجود ندارد ، اما ما می توانیم انتظار داشته باشیم حداقل ۶ گیگابایت رم مانند مدل قبلی خود یعنی پیکسل ۴ داشته باشد.

پیکسل ۵ ممکن است با نمایشگر OLED ارائه شود که وضوح صفحه QHD + را ارائه می‌دهد و سرعت تجدید ۹۰Hz را دارد، همین منبع همچنین فاش کرد که Google Pixel ۵ ممکن است باتری ۳،۰۸۰ میلی آمپر ساعتی تولید شود. این باتری پیکسل ۵ را بالاتر از سلول ۲،۸۰۰ میلی آمپری پیکسل ۴ و پایین تر از واحد ۳۳۰۰ میلی آمپری پیکسل ۴ XL قرار می‌دهد.

گوگل معمولاً پیکسل های جدیدی را با جدیدترین نسخه اندرویدی عرضه می کند و می‌توان گفت پیکسل ۵ احتمالاً  اولین گوشی هوشمندیباشد که اندروید ۱۱ را ارائه می‌دهد.



قیمت گذاری و در دسترس بودن Google Pixel ۵

جدا از آشکار شدن مدل‌های رنگی پیکسل ۵ ، جان پروسر همچنین پیشنهاد کرد که پیکسل ۵ می‌تواند در ۳۰ سپتامبر راه اندازی شود. پیش از آن ، وبلاگ رسمی گوگل فرانسه این اجازه را می‌دهد که پیش سفارش‌های این اسمارت فون از ۸ اکتبر آغاز می‌شود.

درمورد قیمت گذاری این گوشی هوشمند، اخیراًImJustSayinJC ادعا کرده است که پیکسل ۵ ممکن است در یک مدل XL عرضه شود و با قیمت ۶۹۹ دلار (۵۲۰۰ روپیه) قیمت گذاری می‌شود. با این حال، با توجه به اینکه ارائه دهنده‌هایی که ما دریافت کرده‌ایم ، مدل کمتری را نشان می‌دهد البته مطمئن نیستیم که این اطلاعات تا چه اندازه دقیق است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.