گیلان- فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه افزایش بی منطق قیمت کالاها و خدمات از دغدغه‌های اصلی عموم مردم جامعه است، گفت: مسئولان و مدیران موظف هستند منطبق با مسئولیت‌شان کنترل مستمری بر قیمت‌ها داشته و با افراد سودجو برخورد جدی کنند.

افزایش بی منطق قیمت کالاها از دغدغه‌های اصلی مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،علی فتح‌اللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار مرکز شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه دست اندرکاران و مسئولان جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان باید دارای برنامه و ایده برای حل مشکلات باشند، اظهار کرد: مصوبات جلسات از جمله ستاد تنظیم بازار باید به گونه‌ای باشد که آثار آن برای عموم مردم ملموس باشد به طوری که مردم بتوانند آثار این جلسات را در سطح بازار ببینند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه در همه موارد نباید منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی وزارتخانه باشیم، افزود: ما در میان مردم هستیم و مشکلات آنان ناشی از افزایش قیمت‌ها به ما منتقل می‌شود، لذا بهتر می‌توانیم مسائل را درک و در خصوص آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی بر لزوم کنترل و نظارت جدی بر قیمت‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت‌ها نباید تنها محدود به سوپرمارکت‌ها باشد بلکه این نظارت باید در همه صنوف، مشاهده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.