با پایان یافتن مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در مسابقات استانی خراسان رضوی، ۱۲۳ شرکت کننده آقا و ۹۴ شرکت کننده بانو از خراسان رضوی از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعا خوانی با یکدیگر رقابت کردند.

او افزود: این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ شهریور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان (ویژه برادران) برگزار شد و ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: محمد رضا جاهدی نیا، محمد لائینی و مسعود لعل اول در رشته «حفظ کل» و امید حسینی نژاد، هادی اسفیدانی و حمید صفدری در رشته «قرائت» حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین ابوالفضل چمنی، محمد حسین باغدار کریم آبادی و اکبر رودکی برگزیدگان در رشته اذان و سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی و حمید حسینی در رشته «ترتیل» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حسینی بیان کرد: در رشته «حفظ ۵ جزء» محمد جواد موذن، علیرضا غفوری بیلندی و ذکریا رادانی، در رشته «حفط ۱۰ جزء» سید حمید رضا جاوید شفیعی، فضل احمد کریمی و حامد صدیق و در رشته «حفظ ۲۰ جزء» حسن حسین زاده، صالح اخترشناس و علی سبزه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

او تصریح کرد: در بخش بانوان نیز ریحانه هادی زاده، فهیمه فاضلی و نسرین جوانبخت دیزاوندی در رشته ترتیل؛ معصومه صهبایی استاد، زینب ضیاء دوست و فاطمه زهرا ندافی در رشته قرائت تحقیق؛ رویا فضائلی، فاطمه علی آبادی و سیده سمانه محروقی در رشته حفظ کل به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تاکید کرد: در رشته حفظ ۵ جزء الهه سرافرازی، محدثه ذوالفقاری و زهره شاد؛ در رشته حفظ ۱۰ جزء محبوبه گلی جفری، سیده سمانه اسکندری و مریم ساری؛ در رشته حفظ ۲۰ جزء علیه مهدوی نیا، نجمه ملک پورزاده و فاطمه دروگر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حسینی اظهار کرد: اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی اوقاف استان و پیام رسان‌های این اداره در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.