سرپرست استانداری خراسان رضوی از تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه خبر داد و گفت: در دهه آخر ماه صفر تیم‌های بازرسی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت این استان مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر اظهار کرد: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدیدها و برخورد با متخلفین به خصوص در ایام تعطیل آخر ماه صفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور از آنجا که تردد هرگونه پلاک غیربومی خودروهای شخصی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار مشهد با همکاری و هماهنگی اداره کل امنیتی انتظامی و نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح روز پنجشنبه مورخ ۷/۲۴ اقدام می‌کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: فرمانداران این استان باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت علیه‌السلام تمهیدات لازم به منظور نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر برقرار و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های ابلاغی فراهم کنند.

جعفری ادامه داد: از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ مهر ماه فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و مترو در مشهد تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع بوده و فقط اقوام درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند برای انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی بیان کرد: کلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز شهادت مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مسدود خواهد بود.

جعفری ضمن اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع تلقی می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات قانونی را به منظور برخورد سختگیرانه با متخلفان انجام خواهد داد.

وی گفت: توزیع هرگونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیرین باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.